je kan een mega aan info krijgen aan de hand van een ip nummer als je de wegen die daarvoor nodig zijn maar weet te bewandelen... vandaar dat ik ook zeg een ip nummer is vaak bijna tot op de meter van waar je woont te traceren...
nee want het ip behoort toe aan Eliza, lieselotje, maar niemand kent haar in het echt. Dus kunnen we niet weten of die persoon wel of niet bestaat.
begrijp ik nou goed dat het ip nummer van waarvandaan zij elke keer schreef hetzelfde is als van degene die de mails verstuurde?
Heb je daar geen gerechterlijk bevel voor nodig? Zou mooi zijn als iedereen zou kunnen uitzoeken waar ik woon
Ik zeg NIKS meer over Lieselotje1980, ben daar klaar mee. Maar over bovenstaande zeg ik alleen maar: mede-forummers, liever even een pluim aan de mods. Er is bar weinig te doen aan zoiets triests, maar er is correct en snel genoeg gehandeld. Binnenkort hierop dan maar een slotje door een modje?
Die ken ik, mijn man beveiligt computers voor zijn beroep. En dan nog, kan je geen adressen enzo achterhalen.
Thja we kunnen wel met ze alle blijben hameren op IP nummers maar de Modjes hebben gedaan wat ze konden. wij hebben al informatie dat we hadden door gegeven en verder is er niks aan te doen helaas. Maar nogmaals er zijn zat meiden die wel de waarheid spreken.... xxx
Jeetje, niet te geloven! Iedereen leefde met haar man mee en dan nu dit. Het ergste is inderdaad dat mensen die echt de hulp en steun nodig hebben niet meer geloofd worden. Neem bijvoorbeeld Jufffie met haar lieve Jayda... Mensen die moesten checken of ze echt in het ziekenhuis lag na het hele verhaal met Benthe dat uiteindelijk ook gelogen was. Zo verschrikkelijk ziek dat er mensen zijn die dit soort dingen verzinnen. Dit soort mensen zouden opgesloten moeten worden om behandeld te worden. Sterkte voor de meiden die contact hadden met Lieselotje 1980, voor jullie moet deze klap het grootst zijn. Liefs, Tijgetje
zeker eeen pluim aan de mods hoor, dat bedoelde ik ook niet...t was iets wat mij binnen schoot (en waar ik geen verstand van heb hihi)
Ik gebruik af en toe VisualRoute als ik twijfel over een ip-adres. Je krijgt er niet alles uit maar toch best wel wat. Maar aan de andere kant zijn er enorm veel Anominizers en kan je, als je de weg een beetje weet, best anoniem het internet op.
Pfffff meiden meiden...ik snap de verontwaardiging en de drang naar antwoorden, geloof me we hebben het als novembermama's van dichtbij meegemaakt maar....zelfs al krijg je alle antwoorden wat dan? Gebeurt is gebeurt, geef dat mens niet meer van je energie ze is het niet waard. Sluit het gewoon voor jezelf af en ga verder.... En idd Elmo moet nou gewoon eens gaan bevallen en Kwebbel ik had het nog niet gezien maar gefeliciteerd met je derde
hallo volgens mij zit ze er zelf achter zit ok wel eens op en andere site en daar stata dan ook de naam eliza 27 jaar woont in utrecht en daar stata als achternaam gaatjenixaan vind ik ook wel ene beetjes vreemd hoor ...