Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Daarom denk ik ook dat je beter te veel kan geloven dan te weinig. Dan maar geen ontmaskering, het lijkt me veel erger om wantrouwen te lezen over je miskraam oid terwijl het wel echt is, dan iemand condoleren terwijl het fake is. Ik bagetaliseer het niet hoor, maar je gevoel delen wanneer er echt iets mis is doe je minder makkelijk wanneer je weet dat veel mensen je niet zullen geloven en erger nog: je verhaal gaan natrekken!

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    :confused:

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje wat lopen er zieke mensen rond!
    Het gebeurd de laatste tijd wel erg vaak!
    Jammer voor de mensen die wel echt iets meemaken...
    zij worden dan ook vaak niet vertrouwd... :(

4. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    En helaas kun je die foto's ook gewoon weer van het internet afhalen...Remember?
    Chantal

5. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    na ja zeg deze mensen zijn gewoon ziek en hebben echt geen leven

6. Milla

Milla Niet meer actief

Alle respect voor jullie en jullie kunnen er niks aan doen, maar is het niet handiger als jullie een ip-adres bannen ipv een acount, ik bedoel deze persoon kan anders toch altijd weer een nieuw account aanmaken onder een ander emailadres?

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jeetje, ben er ff stil van! Ik heb niet alles gevolgd maar ooh wat heb ik me druk gemaakt! Ik had nl wel gelezen wat er "gebeurd" was en behalve dat ik het heel erg voor haar vond is zulk nieuws voor een hypogonder zoals ik best wel schokkend..Heb me echt dagenlang druk zitten maken, bang dat mij misschien ook ziets zou kunnen overkomen..Kon echt ff niet van mn eigen zwangerschap genieten. Dit is ziek hoor..

Liefs Jessy

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat is ook gebeurd.

9. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Echt toppertjes die Mods!

10. Milla

Milla Niet meer actief

:thumup: Inderdaad toppertjes!

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Jub idd echte liefe mee werkende modjes hebben we hier ;)

Owja van mij krijgen jullie de grootste pluim ;)

Bedankt voor het geloven, mee werken en uitzoek werk ;)

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een zieke geest heeft zij/hij die dit gedaan heeft.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken!

Complimenten aan de mods!

Liefs Wendy

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik zie tot nu toe heel veel mensen die de mods een complimentje geven dat ze het goed gedaan hebben, ik zie niet echt iemand die de schuld bij hun legt.

14. Wat een zieke mensen zeg heb je.

Ik zat hier met tranen in me ogen het bericht te lezen toen, zoals meerdere.

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    idd...t'is helemaal niet de schuld van de mods...hoe komen we daar nu weer bij...de mods hebben ons heel erg goed geholpen, en vertrouwd, op dat moment waren we een sterk team!
    we hoefden ook niet lang op antwoorden ect te wachten, er werd direct werk van gemaakt...en dat vind ik fantastisch!

nogmaals dank jullie wel!
    ook voor diegene die ons er op attendeerde dat er in het verleden ook een faker was...want ja...de meiden die het nu zijn overkomen, zijn pas hier actief op het forum, toen dat van benthe ect allang voorbij was!

liefs Bianca

16. Secretstar

Secretstar Actief lid

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik kippenvel kreeg toen Liselotje overleden bleek, maar door dit verhaal krijg ik rillingen over mn gehele lijf :cry: :cry:
    Wat moeten de betrokken mensen zich uitgehaald voelen, ik vertelde dit verhaal zelfs aan mn mama gisteren :cry: :cry:

De modjes en mensen die geholpen hebben dit uit te zoeken verdienen een dikke pluim!
    Of Liselot wel of niet bestaat laten we maar in het miden... :rolleyes:

17. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Wat een gedoe dit zeg, ik kende haar verders niets van de site, maar was wel heel erg emotioneel toen ik dit las :(

Ik voelde me verschrikkelijk omdat ik zelf een hele grote kans heb op een zware vergiftiging tijdens mijn zwangerschap vanwege mijn gevonde nierziekte in afgelopen februari :(
    Vandaar alle onderzoeken nu in het ziekenhuis, misschien moet het toh IVF worden .....

Ik snap niet dat er zulke mensen rond mogen lopen op de wereld hier :evil:

Alle deze lieve meiden hier en modjes die zoveel emoties hebben gehad voor dit verhaal, meiden die net zo als ik bang waren het ook te kunnen overkomen, ik ben er nu weer emotioneel van, maar dan van de BOOSHEID :cry:

Meiden we steunen elkaar hier allemaal wel weer met de mensen die we kunnen vertrouwen en helpen.....

Liefs winnie

18. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Vind ook dat je het forum niet moet laten bepalen door zon trieste mensen
    Maar wel een hele erge gebeurtenis, BAH dat mensen zo kunnen zijn..
    Alleen wat ik gek vind er waren toch meiden hier die bevriend met haar waren?
    Wisten die dan niet dat ze niet dood was en het een grap was?
    Sorry als ik fout zit heb niet ALLES gelezen
    Maar wou even mn medeleven tonen, straks word niemand meer geloofd

xx dreams

19. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik zie heel veel mensen schrijven dat ze het gevoel hadden dat er iets niet klopte, en dat klinkt achteraf 'makkelijk gezegd', maar ook ik had inderdaad dat gevoel. Toen ben ik alle berichten van Liezelotje eens door gaan lezen, en ook dat gaf me nog meer het gevoel dat het verhaal niet op waarheid berustte. Dat zelfde heb ik ook gedaan in de kwestie 'Benthe' en daarnaast las ik toen al meer van de 'aanstichster' omdat zij schreef in een topic wat ik volgde. Ik heb daar destijds ook subtiel een keer wat neergeschreven om een klein beetje mijn twijfels aan te geven, maar direct reageerden anderen erg boos en gekwetst.
    Dat is voor mij persoonlijk nu ook de reden waarom ik mijn twijfels deze keer niet geuit heb.
    Ik denk niet dat we met z'n allen nu maar alle verhalen moeten gaan wantrouwen, maar soms loopt het gewoon de spuigaten uit. Dat was met dit verhaal zo, en dat was zo met die andere kwestie. Het ging gewoon veel te ver, het lijkt wel of degene die het dan verzint 'over the top' gaat met zijn/haar fantasie.
    Wat mij altijd een beetje de kriebels geeft, is wanneer er uit naam van iemand anders geschreven wordt, dus wanneer een partner of een ander familie-lid ineens reageert (op welke manier dan ook),namens de persoon in kwestie. Ik zeg overigens niet dat het niet kan, maar het gebeurd gewoon vaak niet zo snel. Ikzelf ben tijdens mijn eerste zwangerschap opgenomen in het ziekenhuis vanwege pre-eclampsie. Ik hield een site bij voor ons kindje en heb na een week ziekenhuis mijn broer gevraagd of hij de site wilde updaten, omdat ik niet zag gebeuren dat ik nog thuis zou komen voor de bevalling.
    Dus ik heb ook wel eens iemand in mijn naam leten schrijven/reageren, maar dat gebeurd volgens mij niet meteen de dag na dat er iets aan de hand is/gebeurd is.
    Verder een compliment voor de Mods, en een hart onder de riem voor de meiden die het hardst gekwetst zijn!

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Verschrikkelijk dat er weer een triest verhaal niet waar blijkt te zijn, ik gelukkig goed van vertrouwen en weet dat de meeste mensen niet zullen liegen over iets wat hun overkomt. Dus ik ga niet checken en controleren en blijkt er in de toekomst weer een triest bericht te komen dan leef ik weer net zo hard met die persoon/nabestaanden mee.
    Ik ga uit van de goedheid van de mens. En blijf dat doen.

Mod-jes, knap werk van jullie en de diverse betrokken leden ik hoop dat dit de laatste keer was. Maar ik weet ook dat jullie hier niets aan kunnen doen dit noemen ze het internet en daar kan iedereen zich verschuilen achter een scherm en een toetsenbord.

Deel Deze Pagina