Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes800

agnes800 Lid

26 aug 2007
    18
    0
    0
    Diep triest dat dit weer hier moet gebeuren.
    Je zou haast gaan denken dat het weer dezelfde persoon is geweest , maar ach wat schiet je er mee op om het te weten.
    Ik hoop dat die mensen die dit doen ooit een keer gepakt gaan worden en nooit geen internet aansluiting meer krijgen.
    Wij hebben het ook een keer mee gemaakt met een ziek persoon die had een website en alles gemaakt over haar 'overleden 'kindje ,de foto's haalde ze overal vandaan.
    Dit is toen helemaal uitgezocht met behulp van der provider en daar is toen politie werk van gemaakt.
    voor wie het zich kan herinderen het is toen zelfs op de tv geweest bij SBS.
    Heel veel sterkte voor de mensen die er vlak bij stonden en een pluim voor de mensen die het ontdekt hebben.

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    neeh idd..je kan ook niet alles lezen...er is teveel gebeurd, en voor de personen die er dichtbij stonden, die weten precies hoe de puzzelstukjes in elkaar zijn gevallen!

maar iig..ik denk dat de meesten wel een beetje willen weten van de hoe en de wat..dus zal ff in het kort vertellen...

wij waren msn vriendinnen van lieselotje(eliza).....op een gegeven moment kwam Peter( haar man) online op msn en verteldde dat lies in het zh lag en dat het slecht ging met de baby's....nouw okeey..we schrokken ons een hoedje natuurlijk...Peter vroeg of wij dat ook ff op het forum wilden zetten, zodat als eliza terug kwam geen moeilijke vragen kon verwachten, dus okeey , dat hebben we gedaan...
    Peter kwam nog een aantal x online op msn, op een gegeven moment, zei hij dat hij weg moest want het zh had gebeld dat het erg slecht ging met Eliza...

Paar dg later kregen we allen een bericht via email dat eliza was overleden aan HELPP syndroom...

en toen we dat verwerkt hadden en van de schrik waren bekomen, ging er bij ons en anderen een belletje rinkelen...

op een gegeven moment (gistermiddag) kwam Eliza inene online op msn, dus wij dachten dat het Peter was, maar neeh, het was eliza zelf :confused:
    dus toen ging het balletje rollen ect ect ect....

zo ff in het kort verteld, hoop dat jullie het nu een beetje snappen, want kan me indenken dat er veel vragen zijn...

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Idd bianc thx dat je het verhaal ff in het kort wou vertelen, er zijn veel dingen voor jullie onduidelijk maar ook voor ons.
    Zoals waarom ze 2 weken niks liet horen, en in die 2 weken is al deze dingen gebeurt. En opeens is ze (na een twijfel topic in de lounge) online op msn.
    Maar deze vragen krijgen wij denk ik nooit beantwoord.
    Want of ze nog is op msn komt is de vraag :(
    Dus thja de vragen die we hebben blijven ook nog steeds twijfels....Maar ja meer konden we niet doen kwa informatie winnen...

xxxx

4. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    kan me niet voorstellen dat iemand zou iets kan doen.

heb er echt geen woorden voor.
    ben wel opgelucht dat het niet waar is.

jennefer

5. amazonnetje

amazonnetje Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    Onvoorstelbaar....maar helaas de realiteit.
    Het anonieme van de virtuele wereld is voor sommige zieke geesten niet te weerstaan blijkbaar.
    Laat jullie niet uit het veld slaan door een uitzondering, tenslotte hebben velen van jullie wel steun aan elkaar en vertrouwen in elkaar.

Helaas heb ik met andere lotgenootjes vorig jaar een dergelijk geval meegemaakt van iemand die in haar weblog op ons forum [amazones, jonge vrouwen met borstkanker] haar hele stervensweg beschreef. We hebben zelfs nog in de zomer een lunch georganiseerd waarop we met een twintigtal meiden samenkwamen. Daaronder zat zelfs een lotgenote die dacht in hetzelfde schuitje te zitten. Deze laatste is in februari overleden, maar de eerstsgenoemde....had alles verzonnen. Ook wij kregen steeds meer vage vermoedens, maar toen een van ons haar tijdens een chemo in het ziekenhuis een grote bos bloemen wilde brengen, en daar ontdekte dat ze er niet eens bekend was...dat was echt shocking....!

Je kunt dit helaas niet voorkomen, gewoon uitbriesen, je wonden likken en anderen hun welverdiende aandacht schenken....

Groetjes
    Amazonnetje

6. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Bianca, thanks voor je verheldering
    Jullie zijn ook heel erg geschrokken natuurlijk maar ik dacht jullie zullen ook wel in het ziekenhuis zijn geweest of iets hebben meegekregen
    Maar nu snap ik hem en heb ik geen vragen meer
    Uhm.. of toch, heeft haar man dat dan verteld dat ze zou zijn overleden. Nee toch..?
    Nou ja in ieder geval het greep me erg aan toen ik het las, las toen ook van haar HELP-syndroom
    En dacht oh die arme nabestaanden las ik vandaag bij ons december mama's bleke het niet wara te zijn
    Wil degenen die erg zijn geschrokken ook effe sterkte wensen

7. Hierover heb ik destijds het een en ander vernomen, ja. Ook weer zoiets zieks!

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    We wouden wel naar het ziekenhuis voor een kaartje of langs gaan noem maar op..Maar kregen yte horen dat ze eerst in ziekenhuis A lag en dat ze de volgende morgen als ze stabiel was naar ziekenhuis B mocht.
    Dus thja moeilijk om dan wat te doen toch? En we hadden 2 keer gevraagt welk kamer maar die kregen we steeds niet.
    En op vrijdag kregen we een mailtje van "peters zus" dat ze overleden was.

xxx

9. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Bloempje, ik neem jullie ook niks kwalijk hoor maar ik dacht de vriendinnen zouden wel meer weten
    Maar voor jullie ook rot dat jullie van het kastje naar de muur werden gestuurd
    Ik heb niet alles van haar gevolgd ofzo maar wel het bericht van haar zwangerschapsvergiftiging gelezen en haar daaropvolgende "overlijden"
    En het greep me echt heel erg aan
    Maar als ik het goed begrijp zei haar eigen familie dus da ze was overleden..

XXX

10. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ow zo voelde ik het ook niet hoor je berichtje, maar wou wel even antwoord geven. Dat wij net zo veel wisten a;ls jullie kwa adres en ziekenhuis.
    En of er een belltje ging rinkelen? Mwa nog niet echt...we waren meer geshokt :S.
    Totdat ik het verhaal over Benthe kreeg te zien...Toen zijn we eigenlijk alls op een rij gaan zetten... En thja toen kwam dit :(:(

xxx

11. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik kan heel goed begrijpen dat er bij jullie geen belletje is gaan rinkelen hoor.
    Je gaat er toch ook niet vanuit dat iemand zo'n verhaal uit zijn duim zuigt :(
    Ik vind het heel erg voor jullie en wil jullie heel veel sterkte wensen......

12. mieke

mieke Bekend lid

gadverdamme zeg :(
    weer met 2 poten dr in getrapt :evil: :evil: :)
    er zat ergens achter in mn hoofd wel iets van zou dit waar zijn
    maar de gruwelijkheid van t bericht was sterker
    mn maag draaide om toen ik las
    dat een moeder en eerst haar 2 kindjes overleden waren
    en nu draaide het dus net zo hard
    toen ik las dat het niet waar is :evil: :evil: :evil: :evil:
    dit is zo verschrikkelijk ziek :) :) :)

heel veel liefs mieke

13. missyb

missyb Niet meer actief

Als je goed nagaat: waarom zij een familielid bijv. een schoonzus in dit geval in hemels naam op het forum zetten dat haar schoonzus is overleden.

Ik bedoel het is maar een forum en hetzelfde met een man heel veel mannen weten niet eens dat hun vrouw op een soort forum zit.

Dus daarom had ik gelijjk iets van het klopt niet
    hetzelfde met de berichten die ze daar voor had geschreven

14. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dit is niet waar ;)..
    Wij hebben (een aantal meiden op msn) een mail geklregen van der schoonzus ;) niet op het forum.
    Dat hebben we zelf neer gezet, omdat we vonden dat iedreen het moest weten. Maar ja dat het een duimzuig verhaal was wisten we op dat moment niet ;).

xxx

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    klopt ja.....peter berichtte ons dat ze erg slecht was en de tweelingen ook...en Peter zijn zus maildde het overlijdingsbericht...met de naam Resa...>>>>volgens Eliza is Resa de ex van Peter!ik snap de ballen er niet meer van :(

16. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Het kan best dat resa die ex is ;)maar waarom zou ze haar eigen naam gaan gebruiken ;) dat klopt al niet

xx

17. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Heel erg dat er zulke mensen zijn.

Ik heb het net ook al bij de april mamma's neergezet: ik zal er verder geen woorden aan vuil maken want zulke mensen kicken om de aandacht in welke vorm dan ook positief of negatief, Zeker weten dat er nog door diegene wordt mee gelezen.

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nouw ja dan leest ze maar lekker mee, ik heb gewoon zoiets , dat we dit niet langs ons heen kunnen laten gaan, diegene die er over willen praten, moeten dat kunnen...toch?

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik hoop in ieder geval dat de persoon die dit op zijn of haar geweten heeft nooit kindjes zal kunnen krijgen. Je zal maar zo iemand als ouder hebben.. :(

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Geef ik je helemaal gelijk in! :cry: :cry:

Deel Deze Pagina