ik snap er dalijk ook de ballen meer van zoiets is toch niks om grapjes over te maken zulke mensen zouden ze echt in een inrichting moeten stoppen, sorry hoor heel erg voor jullie, je leeft zo mee en bent in shock, verdrietig. BAH een duivels plannetje helaas zijn er genoeg van zon soort mensen in de wereld die kindjes hebben en het jammere is dat onbewust TOCh het geloofwaardige van het forum langzaamaan achteruitgaat
ik denk dat ze mischien zelf helemaal vertrikts is geraakt in haar eigen leugens als je eenmaal zo,n leugen aan de grote klok hangt kom je er vaak niet meer uit en blijf je liegen
Dat is een heftige uitspraak (vooral omdat er kans is dat wij nooit kinderen zullen krijgen), je weet niet wat er achter zit. Ik keur het zeker niet goed, begrijp me niet verkeerd! Maar misschien is iemand geesteziek en kan met therapie goed genezen. Dan is zo'n persoon toch geschikt als ouder ...
ik snap jou uitspraak ook wel, maar dan mogenw e het nog niet goed keuren dat dit allemaal gelogen is. Ze kan best ziek zijn ja, maar ga geen dood liegen. Ze heeft zoveel meiden pijn gedaan. En het geloofwaardig heid bij mensen is zo ontnomen nu helaas. xxx
Tuurlijk niet! Het is echt afschuwelijk wat er is gebeurt, maar ik vind dat je niet meteen kan roepen dat je die persoon kinderloos wenst. Dat ligt nl. ook nogal gevoelig op dit forum, snap je? Zonder het persoonlijk te maken en het direct over Lieselotje te hebben.
Ik vraag me af wat die eliza gister zelf zei op msn toen ze die meiden aansprak in plaats van die peter wat ze dachten maar wat zei ze en hebben jullie gezegd?was vast schokkend
Wat dit meen je niet, niet weer he, Ik kreeg ook geen goed gevoel van het verhaal toen ik het las dat ze was overleden. En moest toch aan Benthe denken. Diep van binnen. Wat erg erg erg diep triest. Dit doe je toch als je enerzinds normaal ben niet. ](*,) ](*,) Ik kan hier echt niet bij met mijn hoofd. jennie
ja meis, wij willen ook dat ze graag online komt maar ja hier kan ze soieso niet meer komen. maar op msn kom ze ook al niet. Ze had belooft gister avond te komnen maar ja niet gebeurt. xxx
Ik had me voorgenomen om een heel verhaal hier neer te zetten maar waarvoor eigenlijk? Bespottelijk en in en in triest dit,hoe ziek ben je om zoiets te verzinnen? Het zal je echt maar gebeuren,ik voel me persoonlijk belazerd door diegene,hoe durf je?
nee klopt dat hebben we ok niet verteld, maar dat is ten eerste veel, en ten tweede thja wat doet het er toe....Zoveel informatie kwam daar niet uit
Dat zegt al genoeg ik hoop dat ze dit lees JE BENT EEN ZIELIG KIND sorry moest er erven uit andere forumleden.