Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Zorry Joma, maar ik kan het zo snel niet vinden.
    @Bloem: had jij hier iets over gezegd? Of is het helemaal niet besproken ... dat kan natuurlijk ook.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee was wel benieuwd wat die eliza erop te zeggen had vandaar! want ja weet niet of ze er echt wat mee te maken heeft of niet enzz

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Pfff. jeetje waar gaat dit dan over?
    Wie doe zoiets nou.....?
    Onbegrijpelijk!

4. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

12 apr 2007
    1.090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ooh, ik abuis ...

5. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    owke op die manier, thja ze zegt van niet, maar ja je weet het niet meer zeker naar al deze dingen snap je ;)

Maar ja het komt er dus op neer (daar ging dit topic over ;)) dat er niemadn dood is, en heel waarschijnlijk een bediegster is. Of dat die ex er achter heeft gezeten. Voor de rest zijn alles twijfels :S

xxx

6. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    idd...en natuurlijk twijfelen wij ook eraan, óf het uberhaupt Eliza is geweest die gisteren online kwam....

7. missyb

missyb Niet meer actief

Tuurlijk en die ex weet dan ook heel toevalllig hoe ze haar msn moet hacken.
    en die weet nog toevalliger dat zij op zwangerschapspagina zit

Sorry maar ik zou er niet in trappen

8. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    sowieso over alles twijfelen veel meiden, of er wel een Eliza bestaan heeft maar ja

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja snap het hoor!! maar als je echt zo belazerd wordt en iemand anders je dit flikt en ergens dood voordoet terwijl dit niet zo is en zelf is dat ook niet normaal en niet leuk!!en wordt zei er op aangekeken, maar ja daar kom je niet achter! ;)

10. missyb

missyb Niet meer actief

kunnen de mods mss ook het ip nummer van die mvjannele en haar checken
    mss een overeenkomst? al denk ik niet dat die zo gek is.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ongelooflijk
    en ik hou me maar ff stil

12. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Nee dat is zo daar heb je gelijk in ;) maar er zijnveel dingen waar we aan twijfelen of het niet zij zelf is geweest.
    Mara ja idd daar kom je toch nooi achter. We zijn al lang "blij" dat er niemadn dood is, en dat de waarheid boven tafel is

xxx

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Vanzelfsprekend was het IP van mvjanelle al lang geleden geband. Het kan dus nooit dat Lieselotje op datzelfde IP binnengekomen is. Dat is namelijk onmogelijk.

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou je zit zo op iemands computer via ander netwerk niet iedereen heeft tegenwoordig beveilig netwerk staan ze niet bij stil, ;) en dan kan je in haar pc alles vinden hoor dat ze bij dit forum zit enzzzz das echt niet moeilijk dat hacken tegenwoordig, jammer genoeg niet , had maar moeilijk geweest!

15. missyb

missyb Niet meer actief

Ja ok maar hoe komt ze dan ineens weer op msn dan?

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb hier werkelijk geen woorden voor.... hoe kan iemand zoiets doen.... :confused:

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    De ex van Peter was al actief op dit forum...Eliza is toendertijd inelkaar geslagen door die ex......die ex wist toendertijd al dat ze zwanger was...en ze hadden het alleen maar aan haar ouders en zijn ouders verteld...dus die ex was al actief op het forum..en heeft namen gegoogled ofzo....

Als het wel zo is , dat die ex hier achter zit, vind ik dat Eliza hier haar verhaaltje moet doen, en op msn moet komen!

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    De ex van Peter was al actief op dit forum...Eliza is toendertijd inelkaar geslagen door die ex......die ex wist toendertijd al dat ze zwanger was...en ze hadden het alleen maar aan haar ouders en zijn ouders verteld...dus die ex was al actief op het forum..en heeft namen gegoogled ofzo....

Als het wel zo is , dat die ex hier achter zit, vind ik dat Eliza hier haar verhaaltje moet doen, en op msn moet komen!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames misschien wordt het langzaam tijd om het te laten rusten. Nogmaals ik begrijp de vele vele vragen, die hebben wij als mod ook nog steeds. Alleen concrete antwoorden zullen we nooit krijgen.

Hoe er gehackt is (als dat is gebeurd), wat er precies gezegt is op msn etc etc etc.......er verandert niets door. Dus in dit geval ook geen meerwaarde.
    We weten immers niet eens of Lieselot Lieselot wel is.

Laten we met z'n allen proberen om weer gewoon te kletsen op zwangerschapspagina.

Kwebbel

20. missyb

missyb Niet meer actief

Ja hoor en die ex zit hier stom toevallig ook of eerder :rolleyes:

Het is niet het dagelijks leven maar een forum.

Als die neppert nog eens op msn komt vraag dan even of ze een mailtje oid stuurt en dat die dan even word geplaatst

Deel Deze Pagina