Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Vergeet niet dat exen erg vindingrijk kunnen zijn en je echt het leven zwaar zuur kunnen maken.
    Desalnietemin vind ik 30 pagina's met dit onderwerp al teveel van het goede aangezien dit juist wel is wat de persoon in kwestie graag wil , ziekelijke aandacht.

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sommige mensen snap je gewoon niet...
    ik vind het verhaal van de ex, net zo aannemelijk als dat van een niet bestaande eliza.

je kunt niet oordelen over iets wat je niet weet...
    sommige mensen zijn ziek in hun hoofd, die zullen we nooit snappen.
    laten we het onderwerp met rust laten en hopen dat de ECHTE waarheid ooit aan het licht komt!

3. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey meiden,

ik snap bestd at jullie het willen laten rusten. Maar ik weet ook dat er nog een paar meiden zijn die pas vanavond online komen die dit ook willen lezen en even hun zegje kunnen doen.
    Snap je?

xxx

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah uiteraard maar er zijn meiden die er gewoon te diep op in gaan...
    zodat het voor die meiden die vanavond pas kunnen komen een hele avond werk is om alles te lezen.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat dacht ik ook! ;)

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou ik vind best dat wij hier ff onze frustratie kwijt mogen hoor !
    ik ben er ook pas net een uurtje en ga niet alles terug lezen maar als er al een stotje op had gezeten had ik dat niet echt leuk gevonden !

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee precies zou niet leuk zijn! iedereen wil ff ze zegje doen!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb geloof ik het woord slotje niet genoemd.

Kwebbel

9. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Vele hier vragen zich af dat als iemand je msn heeft gehackt dat het wel raar zou zijn dat diegene ook meteen hier terecht komt.Maar dat is natuurlijk niet zo raar aangezien je een mailtje krijgt naar je inbox zodra er een reactie is.Zo weet diegene meteen dat je actief bent hier en via de link kom je direct op het forum ingelogd en al.

Hoe het verhaal nu daad werkelijk is zal wel altijd een groot vraagteken blijven.Maar wie er ook achter zit die persoon heeft gewoon een zieke geest.Kan mij niet voor stellen dat diegene in het dagelijks leven(prive leven) veel vrienden heeft.Maar bedoel dan ook ECHTE vrienden mensen die je door en door kennen.Want hier wil je niet bevriend mee zijn.

Misschien is het toch eens handig om te kijken of er meerdere accounts aangemeld zijn op hetzelfde ip-adres.Niet alleen bij de personen die bekend zijn met bedrog maar alle forum leden.Zal geheid een hele klus zijn maar denk dat dit weleens uit gezocht zou moeten worden.

Niet alleen om de bedriegers eruit te halen maar ook voor de mensen die echt alles menen wat ze hier schrijven.Het mag namelijk niet zo zijn dat we droevige gebeurtenissen in twijfel gaan trekken.

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik lees het nu pas, heb niet alles gelezen dus misschien zeg ik wel iets dubbel. Onvoorstelbaar, was mijn eerste reaktie, de koude rillingen gingen door me heen.
    Mijn man en ik hebben samen zitten huilen hierom, ach gossie haar man die alleen achter bleef en in een klap alles kwijt was, het was dus een grote leugen.
    Jammer voor de mensen die wel iets ernstigs gaan mankeren en door dit soort ongein niet meer gelooft worden. In en in triest.

:cry:
    conny

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Meiden,

we kunnen wel weer allemala vragen gaan stellen, of zeiken over IP nummers. Dat is vanmiddag allemala ook gezegt nu voor de laaste keer: De modjes hebben alles gedaan wat ze konden en meer kunnen hun en wij niet doen.

Dus zullen we gewoon nu je mening geven en geen rvagen stellen. Ik snap best dat jullie vragen hebben, maar ook wij en de modjes wetend aar geen antwoord op. Mischien een kwestie van terug lezen daar vind je ook heel veel ( jaja al die 30 paginas) wat we wel en niet weten. En ook het hele gezeik om IP nummers.

Thx meiden

xxx

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik lees het nu pas en ik word er misselijk van, ik heb me echt rot gevoeld over haar dood en weer is het een leugen. Blij dat er niet echt iemand dood is, maar ik voel me heel erg genept.

13. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    denk dat we ervan uit kunnen gaan dat er geen eliza bestaat...of wel, maar dan in het complot zit. (waarschijnlijk in haar/zijn eentje), anders was ze er al tien keer geweest en erg geschrokken.
    Ben ook bang dat deze persoon onder een andere naam zo weer terug is.... en weer een nieuw verhaal verzint. Als je verder in je leven geen invullin hebt ofzo, is het natuurlijk erg interessant om zoveel aandacht en tijd te krijgen.

Deze mensen zijn er altijd geweest en zullen er ook altijd zijn en niet alleen op internet.

Ik geloof nog steeds in alle verhalen hoor, pas als ik reden heb om te twijfelen ga ik dat doen..

Vind het erg lullig voor iederee die vreselijk is geschrokken... bah!

14. Niet meer actief

Tjonge hoe is het mogelijk dat er mensen met zo iets intens verdrietigs spotten?
    Ondanks dat ik haar niet persoonlijk kende, was ik oprecht verdrietig na het bericht dat eliza was overleden.
    Dit schaat onze geloofwaardigheid, hoe gek kunnen mensen zijn?

Naatje

15. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Weet gewoon niet wat ik zeggen moet...

Je komt hier in goed vertrouwen op zo'n forum waar je je ei kwijt kunt en met anderen kan praten over dingen.

En dan is er zo'n mafketel die dat vertrouwen beschaamt BAH BAH BAH

Nou mocht je nog mee zitten lezen: Kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam en kom er nooit meer onder vandaan!

16. Niet meer actief

LAAAAAAAAIENDD! ben ik.... waarom zeg... dat dit zo kan gebeuren op dit forum.. en niet 1x worden wij ermee geconfronteerd maar dit is al de 2e keer dit jaar... een keer wat het die trut die bij de mei mama's zat en nu weer dit... ik ben zeer aan het twijfelen of ik hier nog wel wl blijven, heb verdomme 2x zitten janken om wat!

Wij hebben er jaren over gedaan en sommigez zijn ook jaren bezig met kindjes, en dan verzint zon ziek geest dit te doen! Onbegrijpelijk.. vind het echt niet kunnen!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: en nee heb geen 30 pagina's gelezen.... wil het ook neit eens lezen van hoe of wat.. maar is er echt geen manier om dit te voorkomen.... ?

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat ontzettend ziek dit! :confused: :evil:
    dit is echt te belachelijk voor woorden!

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.263
    4.496
    113
    Ik ben van mening dat dit op elk forum kan gebeuren en dat dit niet te voorkomen is.
    Tenzij je bij elke aanmelding gaat kijken welk IP adres iemand heeft, wat zijn/haar gegevens zijn die hieraan gekoppeld zijn en dan persoonlijk een intake gesprek met diegene gaat voeren.
    En dan aan de hand hiervan iemand pas toelaten op een forum.
    Simpel weg niet te doen dus ;)

Het enige wat wij kunnen doen, is wonden likken en doorgaan en laten we wel wezen,

hoeveel gebruikers zijn er op deze site?
    3 fake verhalen dit jaar (waarvan 1 meisje nu hulp krijgt als ik het goed begrepen heb)

Groetjes Anita

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    :confused: :confused: :confused: ik weet niet wat ik lees :confused: :confused: :confused:

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Bah bah !

Deel Deze Pagina