Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Zieke geest die zoiets verzint. Meer kan ik er niet over zeggen.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Soooww.... wat zie ik veel dezelfde vragen terugkomen zeg!
    Waarom vragen stellen? wat kun je met de antwoorden? Maakt het nog uit?

Net wat Jet zegt: 31 pagina's besteden...is wel veel!
    Condoleance hadden er 44...nog even en we gaan er overheen ;)

Het is en blijft ontzettend vervelend maar ik denk dat we maar "gewoon gezellig" door moeten forummen hier (zoals Kwebbel al zei!).

Elmo
    *heeft genoten van haar relax-dagje ;)

3. Milla

Milla Niet meer actief

Het is triest genoeg maar persoonlijk denk ik dat er wel meer gefaked wordt, herinneren jullie dat meisje van 16 nog dat een kindje wilde (ongeveer een maand geleden ofzo in zwanger worden).. Met bepaalde verhalen heb ik echt mijn twijfels.. Vaak zeg ik er maar niks van, want anders krijg je misschien zelf iedereen over je heen, maar er zijn wel meer verhalen online geweest die naar mijn idee niet kloppen..Ik denk dat het, hoe triest ook bij sommigen echt gaat om aandacht trekken of reacties uit te lokken, helaas lukt dat natuurlijk altijd..
    Dit soort types zouden via het ip adres rechterlijk vervolgd moeten kunnen worden!

Is het niets om bij het registreren persoonlijke gegevens die te traceren zijn te vragen. En als bij extreme uitingen de gegevens niet kloppen iemand sowieso van het forum te verwijderen?
    Of om samen met andere forumbeheerders een zwarte lijst met ip adressen samen te stellen?

Ik roep maar wat, maar vind het zo triest dat dit zomaar weer kan gebeuren, hoe moeten we nu weten bij een volgend dergelijk bericht of dat het waar is of fake?

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0

Uhm waarom maakje je zo druk , ben je een modje :) :(

5. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    uhmmmmmmmm en ik denk persoonlijk dat het topic beter een slotje kan krijgen..anders krijg je dingen die niet zo bedoelt zijn!

groetjes

6. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    mischien omdat ik er dicht bij stond samen met andere. En ook de modjes geen antwoorden weten en ik en andere meiden die doicht bij stonden net zo min.
    Vandaar ik dat even neer heb gezet.
    En ik maka me niet druk, jij nu mischien wel?

xx

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee ze is geen modje maar als er vragen zesdubbel gesteld worden en onze mailboxen uitpuilen worden wij daar wel moe van ;)

We zijn hier al even mee bezig en inderdaad..alles wat te zeggen viel is gezegd en alles wat gedaan kon worden is gedaan.

Ik ga voor een slotje...dat zal in elk geval niet lang meer duren ;)

Ik kom misschien kribbig over maar het is gewoon zo...het is m.i. mooi geweest!

Elmo

8. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Via msn is het sowieso heel moeilijk te controleren wie er achter dat schermpje zit
    misschien was het niet eens haar man mja zo kan je blijven gissen
    hoop dat diegene zich realiseert dat hij andere mama's daar pijn mee doet!
    En dat het niet meer voorkomt, verder hopelijk komt de waarheid nog boven tafel!

Vind het zo erg dat als er dalijk echt iets ernstigs gebeurd, niemand het meer gelooft :(

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Phoe allemachtig heb ff 31 pagina's door gelezen, vind het rond uit belachelijk en het doet mij ook heel veel zeer te lezen dat iemand het in zijn hoofd haalt het leed als bijvoorbeeld een kindje te verliezen voor dit soort dingen dingen.
    Ik ben zo goed gelovig dat ik het allemaal geloof.
    En dan wordt er ergens op deze pagina's gezegd dat je je verhaal niet meteen online gooit en dat vind ik vervelend, ik heb meteen de dag nadat Jaylie* levenloos geboren werd mijn forumvriendinnetjes op de hoogte gehouden, omdat ze met me meeleven niet alleen in goede maar ook in slechte tijden, is dat dan zo raar?

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik wil hier geen woorden aan vuil maken, ik brand een kaarsje voor degene die het wel hebben meegemaakt en ben blij met mijn groepje meiden op dit forum..... :cry:

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dankje Elmo ;)

xxx

12. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Het is al duidelijk genoeg wat de echte modjes en beheer te melden hebben.

En nee deze zieke grappen laten me koud !

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Het meest nare vind ik dat er iemend spot met het hellp syndroom. Mijn man heeft een collega van wie zijn zus dus wel is overleden bij de geboorte van het kindje, aan hellp syndroom. Zelf heb ik ook een lichte vorm van gehad.
    Mensen die echt met dit soort dingen en de dood spotten zijn echt niet wijs. Walgelijk!

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Kan me er niet zo druk om maken , vind het alleen zielig voor mensen die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten ... er is al zoveel ellende en om daar misbruik van te maken vind ik heel triest .... maar goed ben allang blij dat niemand het mee hoeft te maken om twee kinderen en zn vrouw te verliezen ....

15. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Ik denk ook dat iedereen zich wat te druk maakt, Dit is nou eenmaal een openbaar forum en er zitten nou eenmaal een heleboel mensen.

Het licht ook een klein beetje aan jezelf als je je dat allemaal persoonlijk gaat aantrekken.

Mensen die er op kicken om zoveel aandacht te krijgen gaan het zeker hier proberen. Moet je zien hoeveel ophef (lees aandacht) er over is als er zon grapje uitgehaald word.

Laat ze gewoon links liggen dan is hun missie iig niet geslaagd. Voor de volgende keer dan. De gene die dit heeft verzonnen heeft natuurlijk al gekregen wat hij of zij wou

16. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    nu mijn laatste antwoord (probeer ik)

links laten liggen vind ik heel erg moeilijk...als jij op msn zit en je krijgt zon bericht, dan laat je dat toch niet links liggen?

maar goed, dit haalt nix uit, er is alleen maar meer en meer onbegrip en mensen spuiten hun gal nu opelkaar af...en das denk ik niet de bedoeling hier...

17. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Vind eigenlijk wel dat je er gelijk in hebt, het is niet dat ik met tranen zat maar vond het wel aangrijpend voor erge naasten
    Maar je kan ook weer niet zeggen het is een les voor de volgende keer, want dan gelooft niemand meer iets
    Andere meiden moeten ook gewoon volledig gesteund kunnen worden en gelukkig zijn de meesten WEL eerlijk

18. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hier ben ik het helemaal mee eens Niek.

19. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Je kan ze wel steunen, zon condoleance topic vind ik ook heel goed.

Maar als dan blijkt dat het fake is, dan krijg je waar mensen eigenlijk op hoopten. iedereen is boos en voelt zich persoonlijk belazerd. dat is niet de bdoelling.

Dan zouj e gewoon afstand moeten nemen en zeggen ok kut het was fake nou ja. Gelukkig voor je dat je nog leeft ofzo en maak je er verder niet druk om. En spendeer er al helemaal geen topic aan

20. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Dus met andere woorden dit topic had voor hoy niet gehoeven>>

Deel Deze Pagina