Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sorry als ik bot overkom, maar ik vind het verhaal wat Lieselot verteld (over hacken van haar hotmail) ook een beetje vaag overkomen. Wie zegt dat het waar is wat zei zegt? Ik vertrouw niet zo snel meer verhalen op internet om heel eerlijk te zijn...

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Jeetje mina, WEER zo'n verhaal wat niet waar blijkt te zijn :confused:

Het is idd wat al eerder gezegd werd in dit topic, je geloofd gewoon de verhalen niet meer dankzij dit soort leugens, ook de verhalen die ECHT waar zijn.

Wederom heel erg triest dit :(

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Het enigste wat mij nu te binnen schiet is eigenlijk:

THANK GOD dat het niet waar is.... pfieuw...

Misschien komt mijn boosheid nog, maar nu ben ik vooral opgelucht :confused:

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Om eerlijk te zijn, had ik er al een beetje een vreemd voorgevoel over... Helaas heb ik op verschillende forums meerdere keren zulk soort dingen meegemaakt. Iedereen in rep en roer en dan bleek er achteraf helemaal niks van waar te zijn. Wat kunnen sommige mensen toch vreselijk ziek zijn! :evil:

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    het "rare" gevoel dat ik kreeg toen ik las hoe en wat (dat ze was overleden) was genoeg voor mij om geen reactie te plaatsen omdat ik er (vooral na benthe) een raar iets bij voelde kan het niet uitleggen....

maar zoals het gegaan zou zijn klopte gewoon niet....steeds vaker lees je dingen waar je je vraagtekens bij zet en soms klopt dat soms ook niet, tis gewoon triest voor degene bij wie daadwerkelijk iets aan de hand is je er niet op vertrouwd en daarom dus niet eens meer "reageerd" :(

wbt dat msn hack verhaal? weet het niet ook daar heb ik een "raar" gevoel bij, maar dat kun je nu maar beter in het midden laten hoe en wat....

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik was er al bang voor, maar toch gun je iedereen de voordeel van de twijfel.
    Dit is echt verschrikkelijk, ik vond het bericht toen zo erg om te lezen en nu dit weer.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    :confused: Kan er gewoon niet met m'n hoofd bij! :confused:
    Dagenlang heeft het velen van ons beziggehouden en nu blijkt het bericht fake te zijn!
    Hoe "ziek" moet je daarvoor wel niet zijn om zo'n bericht wat onwaar is neer te zetten pfff...

Mirre

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wtf ?! :confused:
    Jeetje zeg, welke zieke geest doet/verzint dat nou? :^o [-X :thumbdown:

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Blegh, ik krijg er gewoon kotsneigingen van, zo verschrikkelijk ziekelijk ! Dit is de laatste keer dat ik mijn medeleven aan iemand toon, ik voel me zo genaaid............

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Tjongejonge ik schrok van dat overlijdensbericht, en nu dit verhaal.
    Wat heb je toch een zieke mensen op de wereld!

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    gelukkig neem ik ALLE verhalen met een korrel zout en heb ik vaak al twijfels bij welk verhaal dan ook (helaas) maar heb heel wat "zieke geesten"meegemaakt,...,..

maar ik hoop dat diegene die dit zieke geval in werking heeft gezet, de onheil op zich zelf heeft afgeroepen en hier ooit nog flink ellende mee zal krijgen !

12. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Zoo wat erg dat iemand zoiets doet :evil:

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dit is zeker je vertrouwen op de proef stellen.
    gelukkig heb ik de meiden bijna allemaal gezien waar we een topic mee hebben.
    Het is heel vervelend als iemand echt wat heeft of iets is dat iedereen eeerst gaat twijfelen.
    dat is een nadeel van een forum.
    het is en blijft een rot streek.

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sorry dat ik het op mezelf betrek, maar als vlindermama vond ik het vreselijk om te horen dat er weer een paar kindjes dood waren en ook nog hun moeder en mijn pijn kwam allemaal weer omhoog en ik had zo met de man te doen: kinders dood en ook nog vrouw dood

e nu blijkt het allemaal een grote leugen.

sorry maar ik vind het een enorm grote belediging naar de vlinder-ouders toe en een het lijkt alsof ons verdriet wordt ge-exploiteerd voor de kick en de sensatie. straks gelooft niemand ons (ECHTE) verdriet niet meer. En dat is een diep, tot op het bot pijnlijk verdriet wat nooit over zal gaan. Ik voel me gewoon misbruikt en verdrietig.

sorry dat ik zo heftig reageer, maar wat voor een untermensch doet nou zo iets

15. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik had al het idee dat het hele verhaal niet klopte en dus heb ik helemaal niet gereageerd erop en het verhaal nu dat ze is gehackt geloof ik ook niet.... :rolleyes: :rolleyes:

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Dus toch... ik had al het vermoeden.

En toch kies ik ervoor om een volgende keer zo'n verhaal weer te geloven. Dan maar weer een keer op mn bek gaan, dat liever dan iemand waarbij er wel iets aan de hand is niet geloven.

17. Niet meer actief

ben t gelukkig met slingidng eens.....

en brrrrrr echt een zieke geest...... bah......

18. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja hoor, eindelijk is het dan toch bevestigd!
    Ik wist het vanaf het moment dat het topic werd geopend voor de condoleance.
    Vele dingen klopte gewoon niet en dat heeft mij erg aan het denken gezet.
    Ik heb me vanaf vrijdag tot en met gisteren bezig gehouden met het uitzoeken van dit verhaal en dan is nu eindelijk bevestigd dat er geen bal van waar is.
    IN EN IN TRIEST! Alweer iemand die mensen erg veel pijn heeft gedaan.
    Een schreeuw om aandacht is dit.

Het erge is dat als er topics worden geopend over mensen die in het ziekenhuis liggen omdat bv hun baby dreigt te vroeg geboren te worden, niet makkelijk meer worden geloofd, HEEL ERG!

Laten we samen goed in de gaten houden wat er hier gebeurd en ben (helaas) niet te goed gelovig, want er zijn jammerlijk mensen die daar misbruik van maken.

Meiden die met haar "bevriend" geraakt waren, sterkte!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik vind dit echt misselijk makend....

20. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Dit vind ik ook het ergste.
    Als er iemand is die wel iets ergs meemaakt, geloofd niemand dit meer zo na Eliza en Benthe!
    Toch hoop ik dat het merendeel van jullie gewoon eerlijk is. Verdriet is niet om mee te spotten, het is al erg genoeg om het mee te maken!

Deel Deze Pagina