Wat zijn er toch een trieste mensen op deze wereld... Het hack-verhaal geloof ik ook niet. @Loopy,meid,er zijn hier genoeg meiden die met jou meeleven en die jou alles gunnen,onder andere ik. Ik vind het ook schandalig voor alle vlinder-moeders! Je hebt groot gelijk dat je zo reageert! Bij jullie komt het nog veel harder aan dan bij de andere moeders... In 1 woord:schandalig!
dit soort dingen is voor mij genoeg reden om als er weer een topic is met ".... in het ziekenhuis" niet meer te kijken....ik ben een heel nuchter ding maar dit soort dingen trek ik me gewoon te veel aan en blijft te lang in mijn kop malen dat ik er dagenlang aan blijf denken, en dan niet lekker in mijn vel zit, als dan weer eens blijkt dat zo'n verhaal weer "gebakken lucht" is krijg ik er gewoon kotsneigingen van en diegene die dit nu weer gedaan heeft zit zich waarschijnlijk "kapot" te lachen achter die vierkante bril...bah bah
ik ben nog niet zo heel lang op dit forum, maar worden alle sterfgevallen zo duidelijk in de blauwe balk neergezet? dat vind ik sowieso (sorry) al erg raar, als iemand van een forum komt te overlijden, want je weet uiteindelijk nooit wie erachter zit. ten tweede zou ik het wel op prijs stellen als het verhaal omtrent lieselotje wordt onderzocht, en dat het resultaat hier zou verschijnen, zonder dat wij daarom moeten 'zeuren'. het komt op mij allemaal heel geheimzinnig over. ten tweede, het verhaal wat lieselotje nu ophangt, sorry hoor, maar mods en iedereeen, dat geloof je toch niet.. ze had via msn, en sms contact met andere forumleden? wat is er dan moeilijk aan om die persoon even een smsje te sturen dat je mailadres is gekraakt? en: uit onderzoek is duidelijk gekomen dat lieselotje haar mailadres alleen gebruikte voor dit forum. opzich al een beetje vreemd. maar wie zou nou moeite doen zo'n mailadres te kraken? is het de bedoeling dat we dit allemaal zelf uitzoeken?
In de pak 'm beet 7 maanden dat ik hier nu kom is dit dus al de derde faker...eerst MvJanelle, toen bij ons novembermama's Carola en nu dit weer...en er zullen er ongetwijfeld nog meer komen/zijn en al dan niet ontmaskerd worden... Het is gewoon zo triest...voor die mama's die wel het verdriet meemaken van een kindje verliezen, op deze manier worden zij soms onterecht niet geloofd...en dat is het enige wat zo iemand er mee bereikt, dat deze groep mama's niet meer onze onvoorwaardelijke steun en vertrouwen krijgt...dat vind ik echt het allerergste Meiden die 'bevriend' waren veel sterkte, ik weet uit eigen ervaring (jammer genoeg) hoe het voelt... xxx Roelie
allemaal door dezelfde persoon ingetikt. als je alleen al kijkt naar deschrijfstijl, is hetzelfde, dan zie je al dat het geen ander persoon is. bij de mvjanelle zag je ook haar man die schreef: liefs..! nou dat zou mjin man nooit doen op een forum hoor, (waarvand ie trouwens niet eens weet hoe die werkt)
`Dus toch... zoals de meesten al zeggen hier. Hatelijke mensen zijn het bah! Ik begrijp er ook gewoon niks van. WAAROM? doet iemand zo?
Gelukkig is de waarheid nu boven tafel gekomen! Wel heel triest dat er over zoiets gelogen wordt.... Tis inderdaad straks moeilijk om een verhaal te vertrouwen als het echt waar blijkt te zijn... Gr Otje
tja,........misschien wel 1 en dezelfde persoon,........ ziek he, dat iemand heel doelbewust er op uit is om een ander pijn te doen,.. hoe ziek in je hoofd ben je? aandacht te kort, ongewild kinderloos en dan ziekelijke drang? gewoon niet goed bij je hersenspan,.. nou ik heb er geen goed woord voor over en gun zo een onmens niet eens de hulp die die nodig heeft, maar hoop dat die zich vd rest vh leven in zijn eigen leugens zal verstikken en alle ellende in dr omgeving over zich heen zal krijgen,... kijken hoe leuk dit gevonden wordt ! laat ik aub zo'n walgelijk ongedierte niet in mijn echte leven tegenkomen, want,...pffffffffffffffff sta niet voor mezelf in,...... ziek ziek ziek,.......
en reken maar dat die dweil het terug zal komen lezen dus bij deze: kruip in het hol waar je uit gekropen bent, je bent te ziek !
wat jeetje zeg ik geloof het hack verhaal dan ook niet meer das makkelijk om er dan zo onderuit te komen tis gewoon niet normaal meer je leeft mee met andere mensen enzo en dan word je steeds bedonderd
Wat een gemene rot streek! Hoe achterlijk kan je zijn! Ik zat met tranene het verhaal te lezen en te vertellen aan andere... Op een gegeven moment heb ik wel even gedacht: Als ik zou komen te overlijden, is zwangerschapspagina wel het laatste waar mijn man/familie aan zal denken om een bericht te sturen, en bij haar dezelfde dag nog! Maarja wie weet, iedereen is anders...pfff...niet dus, gewoon 1 grote nep zooi! De geloofwaardigheid gaat zo heel erg naar beneden, en dat vind ik heel jammer! kus miek
ik vind dit in en in triest dat je dit zo kan doen geen woorden voor. het verhaal dat ze was overleden vond ik al vrij vreemd gegaan. maar ja ik kom er vrij veel mee in aanraking dus weet ook dat ieder overlijden anders is. maar toch had ik me twijfels. wil de meiden die er mee geconfronteerd zijn veel sterkte wensen.
Jeetje, dit is echt te erg voor woorden. Zoals al meerdere mensen hier hebben gezegd, ronduit een belediging voor de vlindermama's! (en voor een ieder vind ik) Inderdaad is het vertrouwen van zwangerschapspagina en de meiden (en mannen) hier weer flink op de proef gesteld... Jammer dat het zo moet gaan inderdaad... Zeker voor wanneer er ECHT iets aan de hand is, worden mensen niet meer geloofd...