Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ondanks alles maak ik toch een vreugde sprongetje.
    Ze leeft dus nog.

Wel een misselijke zieke grap, maar ze leeft.

Dit is echt te bizar voor woorden.

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    bij het eerste verhaal kreeg ik al kippenvel en nu weer, gadver wat een misselijke grap!

3. Niet meer actief

maar waarom word lieselotje dan van de site geband als ze er niks aan kan doen,...lijkt me niet helemaal eerlijk..

4. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Tjah, ondanks dat ik ook een berichtje acher had gelaten vond ik het een vreemd verhaal.

Vooral omdat ik zelf pre-enlampsie gehad heb. (voorstadium van Hellp).

Ik weet ook uit ervaringen om me heen dat de meeste Hellp patiente niet overlijden. Maar wel onder strenge controle in het ziekenhuis liggen.

Volgens mijn huisarts was mijn vorm van het ziektebeeld al genoeg om 50 jaar terug aan te overlijden. Maar vandaag de dag is de medisi zo ver dat dat niet meer hoeft voor te komen. Een enkeling buiten gelaten natuurlijk. (tijdje terug was er bij medische missers ook een verhaal over iemand die aan Hellp is over leden. Wie weet heeft ze het daar op gebasseerd? )

Ziek is het wel.. Zeker na het verhaal van mvJanelle..
    Carola dr story is langs me heen gegaan...

Bah dit is gewoon weer misselijkmakend!

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Daar dacht ik ook aan. Je hebt die eerste dagen echt te veel verdriet om iedereen op de hoogte te houden.
    Maar goed, ik ga er niet te veel woodren aan vuil maken.
    Dit is gewoon misselijkmakend. :( :( :(

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Het is toch niet te geloven :confused: Wat bezield die mensen toch :confused:

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Tja, ik voelde het ook al aankomen. Maar goed, dat heb ik tegenwoordig bij de meeste topics die onheil over baby's en/of mama's bevatten helaas.

Er is nog een verhaal hier waarbij ik ernstige twijfels heb, maar zal de naam niet in de groep gooien omdat ik dus niet zeker weet wat wel en wat niet waar is...

Maar goed, reageren op dat soort topics doe ik gewoon niet meer, en dat vind ik erg jammer voor de meiden die wél de waarheid verkondigen..

8. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    het is allemaal te ziek voor woorden wat mensen kunnen verzinnen om aandacht te vragen en ook ik voel me aardig belazerd maar goed het kwaad is geschied en laten we er maar niet te lang over doorgaan want zo iemand is die aandacht absoluut niet waard.

en meiden......... bedenk maar zo dat in real life ook weirdo's rondlopen met de meest wagelijke leugens waar je ook vaak intrapt, dat is nu eenmaal de maatschappij tegenwoordig om de aandacht op je te willen vestigen als je niet helemaal lekker in je hoofd bent.

momenteel zijn er 12187 leden op dit forum waarvan het overgrote deel hier komt om gezellig te forummen, advies te vragen, ECHTE blijdschap maar ook ECHT verdriet te delen. jammer van die paar rotte appels maar laten we ons daar alsjeblieft niet door beïnvloeden want het zegt meer over de persoon die zo'n zieke geest heeft als over ons die oprecht meeleeft!

in het engels hebben ze daar een mooi gezegde over:

WHAT COMES AROUND, GOES AROUND.

zo iemand komt zichzelf wel een keer tegen!

9. chantilly

chantilly Actief lid

7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    WAT EEN KLOTENSTREEK ZEG !
    Niet om jullie, maar ik zit er over te denken om hier maar te kappen.
    Zometeen kraken ze mijn account..... het is wel Jetje !

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Het klopt van alle kanten niet,misschien zit Lieselotje ook in het complot...

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Waaaattt ! :confused:

Dit is toch niet serieus he... we leefde zo mee, we duimde, brande kaarsjes,
    condoleerde en huilde zelfs!

Ohh ik word hier zo kwaad om, wat ziekelijk zeg!
    Wie kan je nu nog wel vertrouwen dan?
    Wat kan je nu nog wel geloven?!

Er is misbruik van onze gevoelens gemaakt :( ongelovelijk....

Het niveau van deze site daalt diep ! :cry:

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ben het helemaal met je eens Nienke!

13. Niet meer actief

jongens haar pc was toch gehacked waarom zou een zwanger imand haar voordoen als een ander,om vervolgens te vertellen dat ze overleden zou zijn aan een aandoening waaraan je haast niet kan overlijden?

14. Niet meer actief

is lieseotje uberhaupt wel een vrouw dan die zwanger is?of gewoon een man die ons stellig pobeert te zieken!

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Tjonge jonge zeg....

Mijn minachting voor dergelijke mensen is groter dan mijn boosheid.
    Die komen nog wel een keer aan de beurt...
    Is het niet in dit leven, dan wel erna....

Heb in elk geval een mooi gedichtje geschreven, dus bedankt voor de inspiratie =P~

XFD

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar als haar mailaccount was gehackt.. had ze toch wel op dit forum kunnen komen om uitleg te geven of ben ik nou zo gek?

Zelfs als je op een of andere manier hier ook niet meer kan inloggen kun je nog wel via de mail contact opnemen met 1 van de beheerders...

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Complot? Ik denk persoonlijk dat ze het allemaal helemaal zelf bedacht heeft hoor... Net als toen met Mvjanelle... Helaas weet ik hoe degene die met haar 'bevriend' geraakt zijn zich nu voelen, ik had dat nl met Mvjanelle en ik wil iedereen veel sterkte wensen!

Het geeft je vertrouwen in mensen een flinke knauw!

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jemig, wat ben ik pissed zeg :evil: . Ik heb er nog om zitten huilen omdat ik ook zwanger ben van 2 en er 1 ga verliezen. Ik leefde zo erg mee.......... en dan dit :evil: . Ik besef me ook meteen dat mijn verhaal nu ook weleens in twijfel getrokken kan worden. Je moet je bijna bewijzen als er écht iets aan de hand is :( .

Ik kan er gewoon niet over uit zeg, pffffffffff. Hoe moet ik nu aantonen dat we écht een kindje gaan verliezen? Naam van mijn artsen, mijn echte naam? Je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen. Ik kan hier zoooooo slecht tegen :(

19. Niet meer actief

En dit is dus de voornaamste reden dat ik hier vrijwel niet meer kom.
    Ik raak ondersteboven van dit soort berichten, en nu achteraf kan ik me dus weer vreselijk kwaaad maken.
    Sorry maar dat vind ik dus niet normaal.
    Jan en Lotte bedankt voor al jullie inzet, ik waardeere het enorm. Helaas maken hier derden misbruik van.
    Mijn vertrouwen in de medemens verdwijnt zo stukje bij beetje steeds meer :(

20. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ondanks dit blijft mijn vertrouwen in de mens even groot.

Rotte appels heb je overal...

Als ik mijn vertrouwen kwijtraak, dan leef ik niet.

Ik neem liever het risico van 1 rotte appel, dan dat ik al die goede mensen niet zou vertrouwen !

XFD

Deel Deze Pagina