Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ehhh..snap het even niet meer....

wat een zieke geest zeg....hoe kan je daar nou in godsnaam mee spotten !
    maar die muts zou dus in het complot zitten?...en haar eigen dood faken ?, de dood van haar kindjes?

MOET NIET GEKKER WORDEN.... :x

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    bedankt lotte,

om het heel cru te zeggen voel ik me rond uit gen**id
    toen ik het las wis tik even niet wat te zeggen..

vind het verschrikkelijk dat er iedere keer op deze manier misbruik word gemaakt van de zwangerschapspagina

en ik wil heel eerlijk bekennen dat al ser (hoop uiteraard van niet) weer zoiets op de pagina staat ik wel tien keer na zal denken of het wel of niet waar zou zijn vind het jammer dat mensen op zo manier met de gevoelens van andere spelen

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Gatverdamme en ik was de dupe van verdenking destijd!
    Zulke mensen moeten echt een inrichting...

Na de geboorte van jayda was ik zooooooooooo bang om dr te verliezen.
    het was ook kantjeboord geweest. hoe kan je in Godsnaam verzinnen dat je kind overleden is. En of jij overleden bent kan mij geen reet schelen!

HIER IK KAN ZOOOOOOOOOOOO BOOS OM WORDEN!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou sorry,heb wel gecondoleerd,maar had al het gevoel dat het niet klopte,
    echt ben er nu helemaal onderste boven van
    heb er erg mee gezeten dat ze dood zou zijn,

en het is niet waar,

hoe kun je nu nog mensen hier vertrouwen sorry

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja hoor :confused: Gisteren had ik herdenkingsdienst van mijn oma en toen moest ik nog aan haar man en nabestaanden denken. :x kan daar nu zo kwaad om worden dat mensen zulke dingen verzinnen.

Ik vind dat hack verhaal ook onzin want ook als is je mail gehackt kan je toch op de een of andere manier kontakt opzoeken met een van de meiden van forum. Of gewoon nieuw account hier maken en vertellen of nieuwe mail adres maken. Lekker vaag weer.

Inderdaad heel verdrietig voor de moeders die het wel echt meemaken.

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ziekelijk gewoon dat mensen zoiets gebruiken :evil:
    Wat moeten mensen die dit echt allemaal meemaken wel niet denken?
    die mensen die dit doen zijn gewoon ziek..
    meer kan ik niet zeggen helaas :(

7. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    misschien dat zelfde zieke mens van laatst !

dit vraag ik me ook af en bij deze dus een vraag aan de beheerder/mods,

hoe zit dat eigenlijk als je account verwijderd word of dat je een ban krijgt? lijkt me niet zo moeilijk om dan onder een andere naam en emailadres weer te registreren.

misschien is mvjanelle ook wel lieselotje en carola.

of gaan jullie dan op ip-adres checken, want ook dat schijnt niet zo moeilijk te wezen om die te veranderen.

zoals ik al in mijn vorige berichtje zei............... zo min mogelijk aandacht geven, geef leden nog even de kans om hun boosheid en ongenoegen te uiten en dan straks dit topic verwijderen en gewoon verder gaan met wat 99,9% van onze leden hier willen doen............ gezellig forummen.

zo............ ugh! nienke heeft gesproken ;) ;)

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Weet je wat ik nou zou erg vind? Door dit soort dingen weet ik bijna zeker dat ik mijn sms-buddy niet op de hoogte zal stellen als er iets ergs dreigt te gebeuren tijdens mijn zwangerschap! Het idee dat er mensen naar het ziekenhuis gaan bellen maakt me echt misselijk. En dat komt niet door de mensen die dit onderzocht hebben hoor, maar juist door de mensen die dit soort leugens in de wereld brengen..

Ik en mijn man leefden verschrikkelijk mee met haar, het idee dat dat kon gebeuren! Zelf ben ik al drie weken niet lekker, veel hoofdpijn en dergelijke, maar door dit verhaal had ik bijna mijn vk-controle van vandaag vervroegd omdat ik vreselijk bang geworden was dat zoiets dus blijkbaar gewoon kan gebeuren. Bah...

9. Dit schreef ik gisteren op het topic van de decembermama's:

Even over het verhaal van Lieselotje:

... Stel dat ik zou komen te overlijden, dan is dit forum echt niet het eerste waar Roy aan denkt om dit aan mede te delen. En wanneer hij er dan achter zou komen dat (zeker voor hem) totaal onbekenden mijn overlijden gaan verifiëren, komt dat wel heel cru over.

Ik blijf toch geloven in het goede van de mens en heb daarom ook een steunbetuiging op beide topics geplaatst die voor Eliza zijn geopend. Ik leef dan liever mee met nabestaanden die niet blijken te bestaan, dan dat ik zo'n trieste gebeurtenis negeer alleen om dat één keer een idioot een verhaal uit haar duim heeft gezogen...

Maar nogmaals: Ik ben blij dat wij elkaar inmiddels kennen! Zou ik dan ooit komen te overlijden (over 50 jaar of zo en dan schrijven we hier nog...) dan weten jullie in elk geval dat het waar is...

Tja, wat ik hier dus nu weer op moet zeggen...
    De tweede idioot heeft zich aangediend en ik voel me behoorlijk bij de neus genomen :evil: !

10. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    :confused:

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Echt laag gevallen hoor...
    Wat een triest leven moet die persoon leiden om zoiets te verzinnen...

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou ja zeg dit geloof je toch niet wat een ongelooflijke kutstreek is dit ik heb ook met tranen in mijn ogen gezeten zelfs met mijn man erover gehad hoe gemeen het leven kon zijn door niet 1 maar 2 kinderen af te nemen en dan ook nog de moeder

dit is ronduit walgelijk dat iemand zulke dingen verzint kan me eerlijk gezegd niet schelen wie het is het is gewoon ziek :evil: :evil: :evil: :evil:

en nu word er gezegd dat lieselotje er waarschijnlijk zelf mee te maken heeft misschien een idee om lieselotje hier haar verhaal te laten doen wie weet gelooft de meerderheid het

nathalie

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sodeju, dan ben je zielig om zoiets te verzinnen! Die moet echt een paar jaar in zware therapie. Als je al tot zoiets in staat bent wil ik niet eens nadenken over de naaste omgeving van diegene.. Wat erg als je met zo iemand bevriend bent of familie van bent. Echt heel sneu..

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    niet te geloven.....en dan zijn ze verwondert als mensen geen medeleven durven tonen.

15. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik wil eigenlijk helemaal niks meer van Lieselotje of hoe ze ook mag heten horen.
    Alles blijkt nep en dat heeft heel veel meiden hier pijn gedaan....
    Wie zegt dat ze dan de waarheid spreekt?

16. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ik schrok me dood toen ik las dat ze was overleden ! Nu schrik ik me dood dat het allemaal verzonnen is....

Schande om van de mensen misbruik te maken op deze manier, wie het ook gedaan heeft.

Zo gaan we de mensen die het straks wel echt overkomt ook niet geloven, nu denk je eerst 3 keer na of het wel waar is allemaal.

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    You may be deceived if you trust too much, but you will live in torment if you do not trust enough....

Het is erg jammer dat het vertrouwen hier onderling weer op de proef is gesteld. Toch hoop ik dat we elkaar kunnen blijven steunen waar dat nodig is en niet alles gelijk in twijfel wordt getrokken.

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dank je wel Lotte. ik voel me echt een detective maar ik moest de ondersteen op tafel krijgen. oke die is er ngo steeds niet maar in elk geval weten we wel dat er niemand dood is. Wat een klere steek!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

wat wil je dat wij doen? het enige wat wij hebben zijn ip adressen. Met de hulp van vele andere is het hele verhaal boven water gekomen.

Niks geheimzinnigs aan, we hebben het account verwijderd, juist omdat we nergens zeker van kunnen zijn.
    Meer is er niet Rach.

Sorry hoor, maar wij hebben in eerste instantie gehandeld vanuit gevoel, Jan en Lotte wilde laten weten dat we mee dachten aan Peter en de nabestaande, wij gingen er van uit dat de waarheid verteld werd.

we zijn hier dagen mee bezig geweest, ook geen pretje hoor, zeker als je niks kan met alleen ip adressen.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het was voor ons een hectisch verhaal (beheer en mod's) en dus wil ik er ook niet meer te veel over kwijt.
    Ik heb dit topic in vogelvlucht doorgelezen en wil maar een paar dingetjes kwijt:

Er worden "vaak" dingen geschreven waar je vraagtekens achter kunt zetten. Het is als beheer zijnde heel moeilijk om vooraf te beslissen wat je wel of niet gelooft. Je geeft mensen het voordeel van de twijfel.
    Het kan toch zeker niet zo zijn dat je bij de geringste twijfel een topic weg doet, straks is het wel waar! Vandaar dat we ook weer bij dit verhaal hebben gewacht tot we zeker wisten dat er iets niet klopte. Hoe het nou precies zit...dat is een goeie!
    We hebben, per pb, contact gehad met de dame in kwestie dus ze is sowieso niet dood.
    Hoe het verder wel zit...maakt het nog wat uit?

De condoleance in de blauwe balk boven vond ik juist een mooi gebaar van het beheer!
    Er waren immers 44 pagina's aan condoleances getekend!

Dat van het hacken en inloggen wat wel/niet zou kunnen...ja, dat hoorde wij gisterenavond ook pas!

Tuurlijk, als we alles van te voren hadden geweten......

Ik denk niet dat het beheer verkeerd heeft gehandeld en wil hierbij ook laten weten dat ik volledig achter de genomen beslissingen sta!

Elmo

Deel Deze Pagina