Duidelijkheid omtrent lieselotje1980.

Discussie in 'De lounge' gestart door Beheer, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Pien is gewoon een forumlid. Resa is de zus van peter en zou met de mail van lieselotje naar Pien (en anderen) gemaild hebben.
    Meer zeg ik er niet over.
    ik ben blij dat ik al die dagen heb lopen spitten om duidelijkheid te krijgen. Het was veel werk, onderschat dat niet. Hoe de vork precies in de steel zit komen we misschien nooit achter. Het wachten is nu tot Lies weer op msn komt, als ze dat ooit nog komt. Als zij uberhaupt bestaat!

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zo zielig en jammer!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    naja! Wie doet zoiets!?
    Heb me dagen zorgen lopen maken, vanalles opgezocht over HELLP, allemaal symptomen bekeken, kortom, me heeeeel druk gemaakt, allemaal voor niets! GRRRRR, wat ben ik hier boos om!

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Om te voorkomen dat er straks over mij ook verhalen de ronde doen heb ik al mijn gegevens naar Lotte gestuurd. Mocht ik in het ziekenhuis komen kan ze me zo nachecken als het nodig blijkt.

Voor mijn eigen gemoedsrust prettiger...... :(

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ah lieve Dees, dat is echt niet nodig hoor!

Knuff!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is toch erg dat dit weer gebeurt is :( Als dadelijk weer es ECHT iets gebeurt met iemand is het toch moeilijk om dit meteen te geloven... Treurig gewoon :(

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, Dees! Dat is echt niet nodig...kom zeg!
    Laten we nou ons medeleven niet verslonsen door een paar onnozele halsen zeg!

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    :confused: tja,hoe kun je hard op je bek gaan!heb hier gewoon lopen janken omdat ik het zo sneu vond!

Ben in ieder geval blij dat het uitgezocht is,dus petje af voor de mensen die alles boven tafel hebben gekregen!

ik ben en blijf redelijk naief,maar goed misschien komt dat omdat je zelf altijd eerlijk en oprecht bent!Ik geloof een ander heel snel!

jammer dat je zo voor de gek gehouden kunt worden

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan het me voorstellen Dees, probeer je er dan vanaf nu niet meer druk om te maken ;)

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Dat is toch erg meis . Dat dit soort mensen daarvoor zorgen.
    Je hebt het al moeilijk zat. Dit is gewoon niet nodig

Heel veel sterkte in ieder geval. Het lijkt me ontzettend zwaar

11. Beste meid, ik kan je actie goed begrijpen, maar het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat je jezelf bij voorbaat al moet gaan 'bewijzen'... :(

Ik wens je heel veel sterkte toe!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nouja zeg...
    ben ff een uurtje druk in huis kom terug en zie dit :confused:
    wat is dit voor ongeloofelijk triest iets?

nouja laten we maar van geluk spreken dan dat er niks van waar is. en het voordeel van de twijfel geven aan lieselotje...

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    niet te geloven dit...:(

14. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    hier sluit ik mij volledig bij aan, te zot voor worden dat je dit moet doen om geloofwaardig te zijn.

maar kan je actie wel begrijpen en wens je alvast heel veel sterkte toe!

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

raar verhaal mijn medeleven was wel gemeend toen ik dat gistermiddag plaatste en nu ik mij wat verder verdiep hier op dit forum kom ik dit onderwerp tegen en zie tot mijn vrbazing dat dit eerder gepost is dan dat ik gereageerd heb. waarom is dat niet gelijk verwijderd en daarna dit hier geplaatst

16. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dank jullie voor het meeleven. Lotte heeft het bericht gelezen en ze mag ermee doen wat ze zelf wil. Voor het geval dat er straks verhalen komen kan zij me altijd checken in het ziekenhuis of thuis. Ze heeft al mijn gegevens nu ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is dus omdat wij eerst de boel uit moesten zoeken.
    We hebben zo snel als kon gehandeld....maar je kan niet alles tegelijk helaas....
    Het kan zijn dat Jan dit verhaal klaar gemaakt heeft en even heeft gewacht met het online te gooien (achter de schermen klaargezet zeg maar). Ik hoop niet dat je twijfelt aan het beheer!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit is vannacht om kwart voor 1 geplaatst, dus dat is onmogelijk.
    Gister middag was Jan op zijn werk.

19. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Deel Deze Pagina