Duiden pijnlijke borsten op naderende bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dais77, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hoi meiden,

Vraagje. Sinds twee dagen heb ik zeer pijnlijke borsten en tepels. Nu vraag ik me af of dit een teken is van een naderende bevallling. Ik hoop nog een paar weken zwanger te zijn maar vier weken geleden had ik al weeen dus ben sowieso erg blij dat ik de 37 weken heb gehaald.

Dais

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb geen idee, maar mij valt ook op dat mijn borsten sinds een paar dagen veel gevoeliger (lees pijnlijker) zijn!

3. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Jij mag ook bevallen dus misschien is het een teken. Het viel me gewoon op en las ergens dat je dan snel gaat bevallen maar kan het niet meer vinden haha. Ik heb nooit last van mijn borsten namelijk .

Voel je je goed verder?

4. YellowButterfly

Van mij mag het! Voel me nog best goed hoor, maar ben ook erg benieuwd naar mijn buikbewoner :) Ben echter de vorige keer overtijd gegaan, dus ik durf nog niet te hopen ;) Jij mag ook bijna toch?

5. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ja 37 weken precies vandaag. Weeen gehad met 33 weken en veel rust en medicatie hebben gezorgd voor 37 weken.

Ik voel me ineens heel anders en vooral die borsten. Vorige keer bevallen met 39 weken van een meisje. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren en of het een meisje of jongen is haha.

6. YellowButterfly

Ik hoop voor je dat je nu weer bij zo'n mooie termijn mag bevallen! Hier de vorige zwangerschap ook rust ivm dreigende vroeggeboorte en uiteindelijk ging ik dus overtijd ;)

7. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Ik voel me ook zo goed de afgelopen dagen, energie voor tien. Wel veel vochtverlies maar volgens mij dunne afscheiding.

Hoe gaat het met jou?

8. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik lees ook even mee. Ik ben al opgenomen geweest met weeën en moet dus veel rust houden. Nu heb ik sinds een week ook last van pijnlijke borsten die al behoorlijk wat melk lekken. Hoop dus eigenlijk te horen dat dit geen teken hoeft te zijn, want ik moet nog een aantal weken!

9. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Jeetje, jij ook al. Ik dus ook. Reden meerdere blaasontstekingen hebben gezorgd voor weeen en een verweekte baarmoederhals.

Hoe gaat het nu met je? Ik heb vooral pijnlijke borsten net alsof ik ongesteld moet worden.

10. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    hier nog iemand die veel last heb van haar borsten,
    en lekkende borsten.
    en ook harde buiken erbij die vannacht om de 2 min. kwamen, maar zet niet door vk is al geweest en nog steeds 1 cm ontsluiting en verweekte baarmoederhals.

11. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Mij viel het ook op, heb sinds een week de slijmprop verloren en sinsdien zijn mijn borsten gevoeliger.
    alleen ben ik nu 33 weken en 1 dag zwanger, alleen 2weken geleden dacht de gyn. dat ik toch gewoon 3 weken verder was dan we denken dus ja hoever ik nu officieel ben???

12. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    @AVD dat is bijzonder. Is je cyclus onregelmatig?

Ik ben mijn slijmprop ook verloren met 34 weken maar nog steeds zwanger. Vandaag weer controle gehad. Ze gaan met 41 weken inleiden dus dat moeten we even voorkomen haha.

Hier nog steeds pijnlijke borsten en ik moet heel veel naar het toilet. Het lijkt alsof mijn lichaam er klaar voor is. Het hoofdje zit vast in het bekken dus we hoeven niet meer bang te zijn voor een stuit.

13. avd

avd Lid

14 jan 2011
    56
    0
    0
    Ja heb gisteren controle gehad, ze gaan toch gewoon uit van 33 weken en 2 dagen maar omdat de baby zo groot is en ik ook veel vruchtwater heb is kans op vroeggeboorte erg aanwezig.
    Want hun zeggen de baby geeft aan wanneer hij klaar is en die ligt al vast in het bekken en lijkt zich al voor te bereiden.
    Inwendig gekeken en slijmprop inderdaad kwijt en 1 cm ontsluiting als hij binnen nu en 4 weken niet uitzichzelf komt dan ben ik 37 weken wordt ik ingeleid ivm mijn gezondheid en dan is de baby qua groei e.d. 40 weken dus dan mag het wel.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik kreeg met 16 weken weer last van pijnlijke borsten en tepels (was na de 12 weken eindelijk over), toen begon ook het lekken. Verder geen verschil gemerkt vlak voor de bevalling, misschien heeft het met lekker te maken? Anders even aan de gyn vragen?

15. Chai

Chai Niet meer actief

Bij mij was dit wel vlak voor de bevalling het geval
    Ze werden ook groter, om na de bevalling echt in skippy ballen te veranderen... :p

Deel Deze Pagina