Hai Ik heb gratis kaartjes voor ponypark slagharen en wil daar graag met mijn driejarige dochter heen. Ik vroeg me af wat ik mag met 34 weken zwanger? Ik zal niet met haar in de wildste dingen stappen (ze is zelf ook best een bange poeperd af en toe) Maar kan het kwaad om ergens in te gaan wat langzaam zweeft bijvoorbeeld? (het gaat dan om attracties voor de hele kleintjes) Wat denken jullie?
Volgens mij staat bij de meeste attracties aangegeven wat wel en niet mag. Voor mensen met rugklachten, maar ook voor zwangeren. Hoop dat je een leuke dag hebt!
je kan daar in de draaimolen, ze hebben een voorstelling met water en wel meer attracties die niet al te wild zijn, ik zou zowieso al niet met een 3 jarig meisje in de achtbaan gaan maar er is daar genoeg te doen wat je wel kan hoor.
Ik heb zo'n 3jarig meisje dat niets liever wil dan in een achtbaan... Wij gaan als ik 30 weken ben naar Disneyland Parijs. En ik ga lekker mee in alle rustige dingen hoor. Ik ga natuurlijk geen achtbanen doen, maar zweefmolens en alles waar geen strakke beugel aan te pas komt ga ik lekker doen Tenzij er een speciale waarschuwing is voor zwangeren natuurlijk Staat altijd wel aangegeven hoor. En anders staat er bij elke attractie personeel waaraan je het kan vragen!
ik zal idd de gegevens bij de attracties in de gaten houden. Volgens mij kan je wel in de meeste dingen waar je dochter ook in kan