Ze worden hier tot dusver gewoon gehaald door de eigenaar hoor. Hadden er laatste twee in de tuin zitten. Die was er wel blij mee, want was nog een jonge duif die schijnbaar goed was. Belachelijk eigenlijk, schaffen ze duiven aan e.d., en erna wordt het vuilnis omdat ze de wedstrijd verloren hebben :wacko:
en mocht dat niet lukken, breng hem naar het buitenbeest! daar komt altijd een vrouwtje die al jaren in de duiven zit en je vast verder kan helpen.
via npoveenendaal.nl kun je de eigenaar zo achterhalen. Mijn man heeft duiven en hij haalt de duiven altijd op! Of, als het heel ver is, dan zorgt hij dat een duivenmelker die vlakbij het beestje opvangt. Ze worden echt niet afgemaakt na een slechte wedstrijd.. degene die vorige week 1 zat was deze week een dag te laat terug. Je zou geen duif meer overhouden (al zou ik ze best kwijt willen..)
Hallo, Als het goed is staat er een telefoonnummer op het bandje. En anders een duifnr. Dit nr kun je desnoods googlen. Je mag mij ook pb sturen.. Stiefvader en een kennis zijn duivenmelkers. Dus misschien kan ik info voor je inwinnen. Over de gang van zaken. Gr. Annika
Idd wat joycey zegt. Dikke kans dat ze m afmaken omdat hij zn werk niet goed doet. En dat zijn er veel op t moment..