Ik heb hier een hele stapel met leuke romantische boeken totaal 60 stuks. Wie kan ik hier blij mee maken?? Ze zien er nog goed uit! Vaste prijs 60 euro. Sophie Kinsella: - ken je me nog? -mag ik je nummer even? - dubbel feest - wat spook jij uit? - slapeloze nachten (onder naam madeleine wickham) - zoete tranen (onder naam van madeleine wickham helaas ontbreekt 1 pagina van) Jennifer Cruise: - jackpot - laat mij maar even - voor deze keer Chantal van gastel: zoek het maar uit Holly peterson dagboek van een manny Kate harrison koopwoede Melissa nathan de nanny Katy regan als ik auto had kunnen rijden was ik nu niet zwanger Melissa nathan kus me kate Jane fallon op de man af Cathy kelly zoenoffer Leslie schnur uitgelaten Belinda jones op weg naar mr right Tess stimson de nieuwe nanny Barbara muller de babyplanner Simon brett dagboek van een ettertje Simone van der vlugt de ooggetuige Daniel hecht geestdrift Harlan coben spoorloos Annabel giles botte charlotte Anne leclare de belofte Melissa nathan kus me kate (2x) Sophie dahl onder volwassenen Emilly giffin liefde enzo Kathleen demarco het verschil tussen jou en mij Victoria clayton de foute prins Amanda brown dol op emily Karyn bosnak de dollar prinses Sheika o'flanagan wegwezen Nicholas sparks een stralend liefdesvuur Sarah mlynowski spreuken & slaapzakken Jennifer weiner aardschokken Stephen king de lolorado kid Verassende hondenweetjes Tim krabbe een tafel vol vlinders Jan wolkers zomerhitte Harry mulisch twee vrouwen Heleen van royen de mannentester Amanda goldberg & ruthanna hopper de galaprinses Linda nichols een droom van een man Janet evanovich tien met stip Anna davis mobiele minnaars Lauren weisberger de duivel draagt prada Ally carter single of dubbel Stephanie bond wie van de drie Alisa valdes rodriguez de dirty social club Mariette middelbeek single en sexy Sheila norton het jaar van julia Jill karoly omnibus 2 (lust of last? Hoe hot is cool, dreamgirl) Cecelia ahern ik zal je nooit vergeten Astrid harrewijn luchtkussen Cathy kelly echt verliefd Emily giffin ingepikt Olivia goldsmith foute mannen