Hoi, Zoals bij velen is het voor ons onmogelijk om nieuwe babyspullen te kopen. ik ben nog op zoek naar ledikant dekbedovertrekken voor een jongen. Wie heeft nog wat liggen en hoeft er geen hoofdprijs voor te hebben? Xx
ik heb er sowieso een van jip en janneke in het groen met blauw en misschien heb ik er nog een. Zou ik morgen even moeten zoeken voor je.
ik zal morgen even zoeken (heb ze nml opgeslagen omdat ik ze niet gebruik). Je hoort morgen van me of ik er 2 of 1 voor je heb (en of die dan geschikt is voor een jongetje).
Ik heb er 2 voor je gevonden en ze kunnen allebei voor een jongetje. Die van jip en Janneke en de ander is licht groen met een blauwe streep en 3 sterren erop. Pb me maar voor de afhandeling als je ze wilt hebben.
ik heb er ook nog 2 voor een jongetje! Bekijk bijlage 239974 Deze is van de Hema, mag weg voor 10 euro. Is aan 2 kanten te gebruiken, andere kant is geruit.
Nog even de andere kant van het hondjes overtrek. Bekijk bijlage 239978 Heb je interesse stuur dan even een PB!