ha moushy, indien we naar australie gaan in okt en ik nog niet zwang ben: zeker!! maar, ik denk dus van niet
Dat ik jullie nu pas vind zeg! Ben ook een fanatieke (koud water-)duiker, alleen nu dus al meer dan 30 weken niet Ben PADI Rescue duiker, en was bezig met m'n Divemaster-brevet, maar dat staat ook even op een laag pitje. Mis het duiken wel heel erg moet ik zeggen, woon namelijk ook nog es vlakbij de Groene Heuvels dus we waren echt gewend om 's avonds na het eten nog even spontaan duikje te maken. Dat zal dadelijk sowieso wel wat minder worden, maar gelukkig hebben we vrienden met kinderen die allebei óók duiken, dus wellicht kunnen we om de beurt oppassen, en overdag kunnen de kids natuurlijk gewoon mee, gaan we gewoon om de beurt onder water. Nog meer duikende dames uit de buurt van Wijchen / Nijmegen?
Hier ook een mama met de hobby duiken. Ik ben 2 jaar terug verslaaft geraakt toen we gingen scuba diven in Turkije.(niet dat er veel vis te zien was, maar alleen de rust en ontspanning in die mooie onderwater wereld was overweldigend) In turkije hebben we het scubadiver brevet gehaald, wat eigenlijk niks voorsteld, maar wel een leuke eerste stap was voor ons. (mijn vriend duikt ook) In nederland zijn we verder gegaan met padi "open water". Aangezien ik toen zwanger werd kon ik mijn buitenwaterduiken niet doen. Het theorie gedeelte en lessen in het zwembad wel allemaal gehaald. Wanneer het mooi weer word kan ik gaan afduiken Sept gaan we weer richting Turkije, kunnen we dan samen duiken!!
Wat leuk 2 nieuwe duik mama's!!! duiken in Turkije moet wel erg leuk zijn, zit ook wel veel vis. Maar ik zou toch liever naar de Rode Zee gaan. Is ook niet zo duur en zit veel meer vis en is het zicht beter. Ik heb nooit gedoken in Turkije maar dat hoor ik van iedereen, is toch Middelandse zee en is toch anders. Vliegen is net zo lang dus dan gaan wij liever naar de Rode Zee. Ik zie er wel heel erg naar uit hoor weer DUIKEN!!! We hebben een paar jaar terug een Diep Zuid safarie gedaan in de Rode Zee, een hele week op de boot, was echt geweldig!!! Als de kids wat groter zijn willen we weer zo iets gaan doen, echt een aanrader! En hebben julle je al aangemeld op mijn Hyves; Duikende mama's - Hyves.nl