hallo, ik heb gisteren de babykamer geverfd, met het raam goed ver open, ´sochtends heb ik een echo gehad en alles was goed... nu heb ik de baby ´s avonds helemaal niet voelen bewegen en nu heb ik nog steeds niks gevoeld, alleen maar wat rommeltjes. kan het zijn dat ik mijn kindje schade heb aangedaan door de verflucht... de afgelopen 2 dagen heb ik mijn kindje heel veel en goed gevoelt en nu niet, hoe kan dat... groetjes cindy
hoi Cindy, de baby mag tot 28 weken bewegen in de mate waarin ie wil zonder dat dat consequenties heeft. Ook al voelde je de baby voorheen goed, het kan zo zijn in deze fase van de zwangerschap dat je het een paar dagen helemaal niet voelt, zonder dat er iets aan de hand is. Dat het van het verven komt lijkt me sterk. Je hebt immers goed gelucht. Rommeltjes zijn trouwens ook bewegingen. Het kan best zijn dat de baby is gedraaid, er is nog zoveel ruimte nu, en dat hij nu naar je rugkant toe beweegt. Daar voel je dan bijna niets van. Je hoeft je dus geen zorgen te maken. Mirjam