ideen om je zwangerschap te vertellen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamma, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma

mamma Lid

10 jul 2006
    12
    0
    0
    Beveiliger
    Haarlem
    Hallo,

Wie heeft er leuke ideen om je zwangerschap aan je ouders en schoonouders te vertellen. Ik kan niet verder komen dan mokken geven met opa en oma erop ofzo. Wie heeft er een goede tip???

Groetjes.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het verteld op sinterklaasavond (dus daar heb je nu niet zoveel aan :) )
    Ik had een gedicht gemaakt over wat ze dit jaar van sinterklaas kregen...

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik gaf ze een kerstkaart met daarop de tekst dat we met z'n drieen naar China zouden gaan.

Mijn nichtje had haar ouders en schoonouders uitgenodigd. Eenmaal allemaal bij elkaar haalde ze een taart uit de keuken en zette de doos midden op tafel en vroeg wie er een stukje wilde...Bij het openen van de doos werd de tekst zichtbaar...

gefeliciteerd! Jullie worden opa en oma!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik had een gedichtje gebruikt en een toepasselijk cadeautje gezocht...
    voor 1 ope een mok met hoera ik word opa
    voor 1 opa een jeep {hobby} met daarom, gaan wel als ik groot bn een ritje rijden, en opa's jeep!
    en voor de enige oma een tut met; oma's allerliefste ofzoiets

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :D Mijn vriend en ik willen de echo inpakken en geven op mijn verjaardag. Ff kijken bij wie het kwartje het eerst valt hihi ;)

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    schoonzus-> vragen of ze peettante wilde worden hihi

7. Niet meer actief

we gingen een weekeinde met de familie weg ( zo geregeld door ons) dus ouders van Jason & mijn ouders. hadden we Janelle zaterdags een t-shirt aangedaan met Hoera ik word een grote zus!!

Groetjes Annemarie

8. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Het blad OOK (voor grootouders) gegeven.

9. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,ik had bij de drogist 2 speentjes gekocht met oma's lieveling en opa's lieveling,deze ingepakt en ze moesten het tegelijk open maken....was erg leuk om hun reactie te zien!!!

10. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wij hadden een logeerpakketje ingepakt met een rompertje...een slabbertje...een paar sokjes...een spuugdoekje en een boekje voor de aanstaande opa/oma

11. femail32

femail32 Lid

24 jun 2006
    84
    0
    0
    wij hebben een tshirtje laten drukken met de tekst ik wordt grote broer voor onze zoon van 3.

en wij hebben een barbie gekocht die zwanger was en daar de echo bij in gedaan. sloeg ook in als een bom

12. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    mamma@

Wij hebben bij de hema van die kleine sokjes in de kleur blauw en roze gekocht.
    Deze dan per 2 aan elkaar genaaid met een klein kaartjer "verrassing" en dit ingepakt en gegeven aan mijn ouders, schoonouders, zussen en broers.

En die waren dol enthousiast over die sokjes hihi :D

Ik had zelf nog een aantal over en ik heb bij de ikea een lijstje gekocht, dat op een kistje lijkt en op de achtergrond een leuk papiertje geplakt en daarop de sokjes geplakt, eruuuuuuuuuuuuuuuuuug leuk hihi :)

Dus misschien is dit wel leuk om te geven.

gr. Patricia

13. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Voorgesmeerde beschuit met (half blauw/half roze) muisjes bij de koffie serveren!!

14. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik heb een foto gemaakt van de zwangerschapstest en die heb ik aan mijn ouders en schoonouders gegeven, de reacties waren erg leuk!!!

15. Max

Max Lid

21 jul 2006
    29
    0
    0
    Golvend heuvelland
    Dat is inderdaad leuk om een taart te laten maken met die tekst erop. Die zal ik onthouden.
    Max

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Bij mijn moeder had ik een nachtlampje van jip en janneke gegeven met daar een kaartje bij met de tekst: mag deze aan als ik kom logeren? knuf ?

en aan mijn oom en tante een rol beschuit met daarop een kaartje met de tekst: komen jullie de muisjes in december bij ons halen?

Bij mijn moeder duurde het lang voordat ze het snapte (ze dacht dat ze op onze hond moest passen)
    Bij mijn oom en tante viel het kwartje sneller! Beide moesten huilen...aaaah lief he!

17. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb ook wel eens gehoord.....
    geef je iedereen een verrasings ei en dan vragen ze... heb jij er geen eer en dan zeg je ik heb mijn eigen verrasings eitje.
    leuk he die ga ik zeker bij mij famillie toepassen als het zover is hihi

18. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik ben bijna jarig en wij hebben ook een taart besteld. daarop een foto van de zwangerschapstest laten zetten en de tekst: Hoera...wij zijn zwanger!! Mijn ouders, zusje+vriend en broer+vriendin zullen erbij zijn. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren. :D Vind het best spannend.

Deel Deze Pagina