Zo, de namen zijn rond. Ik doe niet mee aan moeders voor moeders. Ik heb besloten om 3 mnd BV te geven, dat ik het niet in het openbaar ga doen, of waar anderen bij zitten. We lichten iedereen in die het maar weten wilt. Zelfs mensen die we niet kennen whahaha. (overigens is iedereen dus ook al ingelicht) As gaat straks in een groot bed! Wel met bedrek, want zij zal er geheid uitvallen. Ik weiger weer 35 kg aan te komen haha. (want van de vorige 35 zijn er 20 blijven hangen )
eehhhhhhhh AMEN zo het is dus maar even dat iedereen het weet hahahaha kort maar krachtig Gupsie weet je het echt heeeeeeel zeker ? ik plaag je hoor maar dit moet duidelijk zijn dacht ik
precies.. duidelijkheid is superbelangrijk hahaha... Ik wilde af van de twijfeltjes. Daar kan ik niet tegen, dus hakken met die knoop! Maar hmm, ik heb nog wel twijfels hoor. De kinderwagen, duobak of zitje? welke kamer? Kindje weer in de slaapkamer of meteen in eigen kamer? Ik weet overigens ook dat ik weer in het ziekenhuis wil bevallen@
He fijn Deboor, dat je nu voor jezelf al vast wat dingen op een rijtje gezet hebt. Je kan er inderdaad niet vroeg genoeg mee beginnen. Wbt de kamer van de kleine straks.. ik heb de reiswieg op onze slaapkamer staan, overdag kan hij daarin (in de kraamweek) en s'nachts gaat hij na een dag of 2 in zijn eigen bedje.Eerst even 2 dagen weer wennen aan een baby en het nachtgebeuren. Misschien ook een idee voor jullie?? As in een groot bed... goed joh.. is het proberen altijd waard! Lisa slaapt vanaf 14 maanden in haar grote bed. Geen juniorbed..(we blijven niet bezig, hihihi )nee meteen een echt groot bed. We hebben 2 nachten zonder rekje geprobeerd maar dit ging idd niet.. ze lag smorgens op het matras', wat ik naast haar bed had gelegt. Daarna hebben we een rekje ervoor gezet en mw blijft heerlijk in haar bed liggen. Ze kan er inmiddels wel zelf uitkomen, maar vind het prima om op ons te wachten tot we haar komen halen. Dan pas komt ze van haar bed af gekropen! Ik weet niet of je genoeg plek op de kamer van as hebt om daar evt een ledikantje nog bij te kunnen zetten. Lukt het echt helemaal niet, dan kan je haar in het ledikantje laten liggen. Maar dan kan ze toch wennen aan het grote bed, als ze het ziet staan.
Hey wat goed! Ik wil ook wel hakken maar heb last van hardnekkige knopen Ik doe wel mee aan MvM, wil minstens 6 mnd BV geven, heb namen bedacht maar is vriendlief het nog niet mee eens. Lotte willen we als het goed gaat ook gelijk over naar een peuterbed, qua wagen zijn we er hier ook nog niet uit. Poeh en NEE ik wil ook niet weer 30 kilo aankomen, ik ben nu weinig zwanger in de zomer gelukkig dus met het vocht (de oorzaak van alle ellende vorige keer) zal het nu wel mee vallen hoop ik!
Hoezo besluit je vooraf om xxx maanden BV te geven? Is het de eerste keer slecht bevallen? Laat je het niet gewoon komen zoals het komt? (pure interesse hoor, ben nogal nieuw(sgierig
Bij Lotte ben ik door diverse factoren te snel gestopt met de bv, nog geprobeerd te relacteren wat niet is geslaagd, heb er tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van. Vandaar mijn besluit om minimaal 6 maanden bv te geven. Laat ik het anders omschrijven, ik heb het streven om minimaal 6 maanden borstvoeding te geven en het liefst langer.
sow hey... Ik denk dat wij hier toch heel anders ermee bezig zijn. Waarschijnlijk omdat het de eerste is. Wij zijn nog in de fase van.....ff wennen aan alle veranderingen en het feit dat we zwanger zijn. De beslissingen komen later wel. Willen wel een quinny Buzz en een maxicosi die ook helemaal plat kan en mijn mams komt kramen en ik blijf 36 uur werken, net als vriendje. We hebben een meisjesnaam en kleine gaat paar daagje naar opa en oma en de resterende dagen naar kdv....ehhmm toch al veel knoopje toch? Echt ik weer hoor! hebben toch al meer gedaan als dat ik dacht..
Ik ga borstvoeding geven tot dat ik het niet meer aan kan Janelle was net een zuignap het deed ontzettend pijn , na 10 dgn heb ik gekolft en later gewoon fles voeding Annemarie