Duikster jarig

Discussie in 'De lounge' gestart door Monika, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    thanks ladies voor alle felicitaties. Ik heb gisteren een heerlijke dag gehad. Eerst gewoon gewerkt en daarna heerlijk met mijn mannetje uit eten geweest!! en nog eens genoten van ons kleine wondertje wat inderdaad een heel mooi vroeg verjaardagscadeau was!!!

    Karin
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En welkom bij de 30+ club!

    Fijn dat je verjaardag leuk is geweest, en gezien je verjaardagscadeutje, heb je geen reden tot klagen!

    Groetjes van Kiki
     
  3. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    beter laat dan nooit :oops: maar alsnog hartelijk gefeliciteerd meid met je verjaardag ....fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad ...dikke kus asjuh
     
  4. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Gefeliciteerd!!!
     
  5. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    thanks ladies voor alle felicitaties. Ik heb gisteren een heerlijke dag gehad. Eerst gewoon gewerkt en daarna heerlijk met mijn mannetje uit eten geweest!! en nog eens genoten van ons kleine wondertje wat inderdaad een heel mooi vroeg verjaardagscadeau was!!!

    Karin
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En welkom bij de 30+ club!

    Fijn dat je verjaardag leuk is geweest, en gezien je verjaardagscadeutje, heb je geen reden tot klagen!

    Groetjes van Kiki
     
  7. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    beter laat dan nooit :oops: maar alsnog hartelijk gefeliciteerd meid met je verjaardag ....fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad ...dikke kus asjuh
     

Deel Deze Pagina