Duim aub voor ons! 1ste echo.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door HeMa, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    heb ik ook hoor meid, als ik de datum in zou vullen van de 1e dag laatste menstruatie zou ik nu eigenlijk 8 wk en 2 dgn zijn, maar ben maar gewoon zijn lengte duur aan gaan houden want daar gaan zij toch van uit wbt bevallen....

volgens de gyn bij de 1e echo 5 wkn 4 dgn wat nu dus inhoud 7 wk 5 dgn, maar krijg volgende week woensdag weer een echo en dan zal hij het beter zien en ben ik misschien wel verder (dichterbij de datum vanaf de menstruatie)...

mooie foto hoor, mooi duidelijk ook...

groetjes smoekie

2. HeMa

HeMa Actief lid

24 mei 2007
    136
    0
    0
    Dankje :)
    De VK van het ziekenhuis heeft op het papier gezet dat er over 3 weken nog een echo gedaan word om het echt zeker te weten hoever onze kleine is.
    Morgen gaan we naar de gewone VK en die krijgt dan het papier en ik denk dat dan ook een datum word gemaakt voor de 2de echo.
    Zodra ik die heb gehad dan verander ik mijn banner maar nu is het nog niet helemaal zeker hoe jong de baby is.
    Misschien weet ik morgen ook wel meer.

Ondanks dat ik de echo heb gezien blijf ik angstig dat het mis gaat. Ik geniet enorm van alles ook elk kwaaltje behalve als ik misselijk ben want daar heb ik altijd al een hekel aan gehad.
    Maar ben niet zo vaak misselijk.
    Pff blijf het mooi, prachtig en angstig tegelijk vinden :)

3. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    hoi HeMa

Wat fijn dat het allemaal goed is!
    Ga er maar lekker van genieten nu!

Liefs Marie

Deel Deze Pagina