IK HEB HIER ZO EEN HEKEL AAN!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 14 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    TOEN IK NOG SAMENWOONDE WAS HET, BEN JE NOG NIET GETROUWD???? TOEN IK TROUWDE WAS HET EN HEB JE NOG GEEN KINDEREN IK WORD ER ECHT HELEMAAL GEK VAN ER ZIJN VAN DIE MENSEN DIE JE IEDERE MAAND VRAGEN EN EN BEN JE AL ZWANGER?? MOEDELOOS WORD JE ERVAN WAT VINDEN JULLIE OVERDRIJF IK NU?
     
  2. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hey Lolita,

    Nee hoor je overdrijft niet! Ik woon samen en heb voorlopig geen trouwplannen. Nu trouwen er een hoop vrienden en kennissen en komt regelmatig de vraag enne.... zijn jullie de volgende? :x Pfffft laat mij mijn eigen leven bepalen. Over kinderen hebben ze het trouwens niet dus niemand weet dan ook dat wij daar wel mee bezig zijn. Tja is niet de goede volgorde he, zou toch eerst moeten trouwen ha ha :) nou dat bepaal ik zelf wel! Het lijkt me inderdaad er irritant om iedere maand verslag te doen, ik ben dus heel blij dat niemand er weet van heeft ;)
     
  3. Niet meer actief

    MENSEN KUNNEN SOMS OOK ZO DOORDRAMMEN ONGELOFELIJK ZEG!
     
  4. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ja echt niet te geloven, laat ze zich met zichzelf bemoeien mopper mopper
     
  5. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    ja maar, ik zeg altijd: alles op zijn tijd !!!(stoere ik ahum)
     
  6. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ja kweet het daarom heb ik ook bijna niemand verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden want dan vragen ze ook elke maand van en is het al gelukt
     
  7. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey,
    het is idd ERG IRRITANT al die vragen de hele tijd door!
    weet precies wat je bedoel!!
     
  8. Niet meer actief

    Ja zeker irritant... :(
     
  9. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee hoor, helemaal niet overdreven. Het grappige was bij ons (wij wonen samen) dat iedereen telkens vroeg "wanneer gaan jullie nou trouwen" en nu kwamen we met het nieuws dat ik zwanger ben, dus toen stonden ze even raar op hun neus te kijken. Maar gelukkig allemaal hele positieve reacties hoor!
     
  10. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Vervelend lijkt me dat ja!!
    Wij hebben iedereen verrast, niemand had een kindje achter ons gezocht, dus veel verbaasde reacties op dit nieuws (wel positief hoor) en daarna zijn we stiekem snel getrouwd.... ;)
     
  11. Niet meer actief

    Kijk dat vind ik nou leuk, of je kids wil dat gaat niemand wat aan toch, en dan zeg je opeens wij zijn zwanger wauw dat zou zo leuk zijn zeg. Terwijl niemand het eigenlijk van je verwacht...... :)
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Precies!
    Dat vonden wij dus ook het leuke. Iedereen dacht dat wij eerst zouden trouwen en dan pas aan kindjes zouden beginnen. En nu doen we het lekker andersom ;)
     
  13. Niet meer actief

    Dat is echt leuk joh, dat van iedereen weet al dat je kids wil en bezig bent lijkt me maar 3 keer niks...
     
  14. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Tja, als het meteen lukt is het niet zo erg denk ik, maar stel dat je er heel lang over doet, of het lukt maar niet. Dan ben je niet blij denk ik om telkens aan een kruisverhoor te worden onderworpen over of het nou al raak is of niet inderdaad :(
     
  15. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    je hebt helemaal gelijk hoor. ik word er ook helemaal gek van. ik ben er heel duidelijk in en zeg meteen van wij zijn nog niet eens getrouwd. dus we zeggen wel als dat gaat gebeuren. ja maar kindjes dan. nou, als zouden we eraan beginnen, dan zeggen we het toch tegen niemand zeg ik dan. maar dat is voor later. maar iedereen kan het toch niet vragen het te laten.
     
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Precies om al die vragen en opmerkingen te voorkomen houden wij onze plannen en de miskraam voor ons zelf!

    Pim
     
  17. Niet meer actief

    Ja inderdaad als het lang duurt dan krijg je iedere maand de vraag en en pffff :eek:
     
  18. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Pff moet je gewoon terug vragen: En wanneer gaan jullie scheiden??
     
  19. Niet meer actief

    :) :)

    O die is hard zeg :eek:
     
  20. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Gelukkig weet de familie niet dat ik weer zwanger wil worden.
    Soms zeggen ze nog wel eens "wanneer komt er nog een kleinkindje".

    Mijn zoontje is al 5 dus hebben ze de hoop een beetje opgegeven.

    Kan me voorstellen dat je hier van baalt Lolita.
    Het is al erg zat dat het nog niet gelukt is om zwanger te worden.
    Gaan hun het er lekker nog even inwrijven :x

    Silly
     

Deel Deze Pagina