DUIM DUIM wie duimpt er met mij mee!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ilona, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik duim ook met je mee! En voor mezelf, ben 5 dagen overtijd en ga vandaag een test doen :p Spannend!
     
  2. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    en Nadje, hoe staat het ervoor!!!!????
     
  3. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Na mijn werk test halen en als mun vriend thuis is testen...blijft nog heel even spannend... Gaat een lange dag worden vrees ik :p
     
  4. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Duim..duim voor jullie allemaal!!!
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik duim mee voor alle hoopvolle meiden!!!!!

    Succes allemaal!!!

    Anouk.
     
  6. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hier nog iemand die mee komt duimen !!! spannend hoor...ik heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief !! maarjah kan nog komen..aan de eene kant wil ik liever ongie worden dan weet ik waar ik aan toe ben...en heb vrijdag ook een feestje als ik niet zwanger ben kan ik gewoon lekker mee drinken en als ik zwanger ben moet ik smoesjes gaan verzinnen haha dus t is afw8 iedereen succes !!!!
     
  7. Nance

    Nance Actief lid

    7 dec 2005
    157
    0
    0
    Ik ga ook hard meeduimen voor iedereen die vandaag een test heeft gedaan en die binnekort zijn NOD heeft(including myself :p :D )
     
  8. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hoi hoi nou ga ik net naar de wc ja hoor heb ik bij t plassen een beetje bruinige zooi met slijm :( geen idee of ik ongesteld ben geworden ..t zou innesteling bloeding kunnen zijn zei iemand maar dat is toch altijd 5 a 7 dagen na je eisprong !! ??
    iemand ervaring ofzow!! pff hopeloos!!
     
  9. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Angel,

    Nee sorry geen ervaring mee! Ik hoop dat het niet je :evil: :evil: zijn! Good Luck!
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Je hoeft geen innestelingsbloeding te krijgen he.
    Dat verschilt per sersoon, dus ookal heb je geen bloed na een innesteling dan kan het dus nog wel raak zijn.
    Ik zou morgen even afwachten het kan wel zijn dat je menstruatie eraan zit te komen.

    Succes!!

    Groetjes,
     
  11. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Zou het duimen geholpen hebben?? Mijn test was positief :)
    Ik blijf hard doorduimen voor de rest!!
     
  12. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    hallo allemaal nou ze zijn der nu echt !!!ben aan de eene kant wel blij want dan weet ik iedergeval dat t werkt allemaal zit nu op 27 na dat ik gestopt ben eind augustus...zal ik ontpilt zijn??? thanx voor het duimen!! ik duim nog steeds voor jullie hoor..en nadje gefeliciteerd !!
     
  13. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    o nog ff vraagje gister had ik alleen bruinig slijm (solly) maar dat telt niet mee als ongie toch? vandaag zijn ze er erg duidelijk...dus moet je vanaf vandaag tellen? ik hoor zoveel dus vraag het nog maar ff ....
     
  14. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Nadje,

    wat fijn gefeliciteerd.

    Angel, ik zou vanaf vandaag opnieuw gaan tellen, helder rood bloed!!

    groet Karin
     
  15. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    oke thanx!! ja ik hoor zoveel dingen ik weet het niet meer haha...maar t is nu echt helder ja en niet zo beetje ook!! nog ff en dan moet ik een infuus!! heb nu wel erge buikpijn pfff echt vervelend maarja t moet maar
     
  16. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    je kunt heel wat missen voor dat infuus nodig is hoor. Maar goed als alles er uit is, kun je ook weer lekker voorbereiden op de volgende ronde en gaan genieten van het klussen
    Karin
     
  17. angel25

    angel25 Lid

    1 dec 2005
    39
    0
    0
    nouja het zal morgen wel minder zijn bij is t altijd de eerste dag heel erg en dan zakt het af...hoop wel dat t minder is morgen want een feestje als je leeg loop word je niet vrolijk van haha
     
  18. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja.. da's waar.
     
  19. Ilona

    Ilona Lid

    17 nov 2005
    58
    0
    0
    Airport Security Agent
    Almere
    gisteren waren bij mij de :evil: :evil: echt weer aanwezig ik had de vorige ronde precies hetzelfde.... dinsdag en woensdag een heel klein beetje bruinverlies en donderdag is het raak en helder rood.......

    Nou ja we gaan weer op naar de volgende ronde en dan hebben we natuurlijk weer nieuwe kansen en hopen we op een vruchtbaar 2006

    Groetjes Ilona
     
  20. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Balen hoor. Succes in de volgende ronde!
     

Deel Deze Pagina