Duim en...eten!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Baddie, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Welke baby's zijn nog meer verzot op hun duim tijdens hun hapje?
    Een hapje in de mond,en hups de duim naar binnen om het eten weg te zuigen....Niet elke keer,maar hij doet het wel heel vaak!
    Ik heb zoiets van; Laat hem maar lekker ontdekken,en knoeien...toch?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij wat voor hapjes doet hij dat? als het bij brood is: plakt het brood neit te veel aan zijn gehemelte? dan wat ouder brood nemen.

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier wisselt het, maar meestal gaan er na een hapje groente ook 3 vingers mee naar binnen (maar niet zijn duimpje)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja hier vaak na het eten :D We hebben geen duimer maar hij eet met zijn handjes en na het eten vindt hij altijd even zijn duimpje m teveden (en luidruchtig ;)) op te zuigen.

5. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Nee,hij krijgt (nog) geen brood.
    Met fruit en groentehapje is het met bijna ieder hapje zijn duimpje in de mond.:D

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier een kindje dat veel op de rapley manier eet maar die sabbelt ook na elke hap driftig op zijn vingertjes :)

7. misa

misa Niet meer actief

Hier was dat toen ook zo. Hij is een duimer, dus het ging als het ware automatisch. Ik liet het ook gebeuren en hielp hem soms om de duim eruit te halen om een hap in de mond te doen. Want ja, dat lukt niet samen..! ;)
    Ik zou hem ook lekker laten knoeien, het veranderd wel! (niet het knoeien..! ;))

Deel Deze Pagina