duim in zijn mond na elk hapje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano doet na elke hap fruit/groente/pap zijn duim in zijn mond, alsof dat de enige manier is om eten weg te slikken. ik houdt zijn armpje wel weg, en dan kauwt en slikt hij ook hoor.

maar ben benieuwd wie dat nog meer doet. vind het apart. buiten dat het een smeerboel wordt

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Marleen doet dat ook. Soms laat ik haar even op het speentje zuigen. Op de een of andere manier willen ze toch zuigen. Het wordt idd een smeerboel. :D

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano heeft dus geen speen. ik heb er gisteren wel een gekocht omdat hij niet lekker is en beduidend meer zuigebehoefte heeft. maar dat tijdens het eten doet hij al heel lang zo.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik weet wel dat ik dit voeger ook deed :) Geen flauw idee waarom kindjes dit doen...

5. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Mijn dochtertje doet dit ook.
    Wel een grappig gezicht, maar waarom? Geen idee laat het maar gewoon gebeuren.

6. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Mijjn zoontje deed het ook, nu niet meer trouwens. Hij duimt nog wel, maar alleen 's nachts en als hij moet wachten op zijn eten. Volgens mij is het heel normaal, ik heb van meerderen gehoord dat kinderen dat tot een jaar of 1.5/2 doen.

Flientje

7. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hier net zo met eten en dan de vingers in de mond. Volgensmij doe je er maar weinig wat aan. Cecile word zelfs boos als ik haar vingers uit haar mond haal. Ik wacht gewoon rustig af als ze de vingers uit haar mond haal want meestal is het maar eventjes. Kliederen met eten hoort erbij.

8. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Hier precies zo! Hapje in mond, duim er direct achteraan! :D

Ik moet ook elke keer die duim eruit halen voor ik het hapje in zijn mond kan stoppen :D

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Haha, das bij ons dus ook zo. :)
    Heb wel het idee dat ie het eerder doet als ie wat moeier is.

Deel Deze Pagina