hoi ik heb zondag wat bloedverlies gehad bij afvegen, helder rood... het zat niet eens in het maandverband.. nou ik was helemaal over de zeik.. aangezien ik al een keer een mk heb gehad.. moest vandaag weer bellen nou sinds gister morgen niets meer gehad... en krijg morgenavond om 20.15 een echo.. maar de kans is groot toch dat ze geen hartje zien dat is toch te vroeg of niet??? hoop tenminste dat het geen miskraam is dat beetje bloed ik weet t niet ben wel helemaal over de flos xx
Er is zeker een kans dat er nog geen hartje is had ik met 6 weken en 5 dagen ook nog niet. Hopelijk mag alles goed zijn! Laat je het weten? Ik duim voor je! die onzekerheid is zo slopend en zeker als je al een miskraam gehad hebt.
Ik had op 6.1week alleen een leeg vruchtzakje, vandaag op hercontrole geweest en nu was er een kindje met hartslag te zien. ik wens je heel veel succes en duim voor je dat alles goed is!!
De kans is er wel maar grote kans dat je het hartje nog niet ziet. Ik had gisteren een echo met 6,2wk en ze dacht hartactie te zien maar durfde het niet met zekerheid te zeggen. Heel veel succes vandaag!
ik heb een echo met 6.4dgn gehad, met een duidelijk kloppend hartje.. maar idd de kans dat ze nog niks kunnen zien zit er wel in.. succes meid!
wij hadden de echo gister met 6,2 weken en er was duidelijk een hartslag te zien. de gyn zei dat die minimaal 100 moest zijn en bij ons was ie 106. maar dit gaat natuurlijk alleen op als ze het zien. xxx sky
Ik had met 6.3 week een hartje van 120 slagen per minuut maar hoor idd ook van veel mensen dat het soms wat later op gang komt. Sterkte en hopelijk kom je snel goed nieuws brengen!!
Ik had met 6.2wk een snel kloppend hartje, met 7.1 wk klopte het heel traag. De arts keek erg teleurgesteld maar een week later deed hij het prima! Later is uitgelegd dat het voor 8 wk nog een soort spurt kan krijgen. Zenuwslopend is het. Ik hoop dat het deze keer net zo goed afloopt als bij mij. Ik duim voor je!! Ps Ik heb in de eerste 3 mnd trouwens ruim 7 weken bloedverlies gehad, niet heel veel maar met 6 wk ook helderrood. Het kan dus ook goed aflopen (bij mijn miskraam had ik nergens last van).