Nu had ik voor een rijstgerecht craime freche in huis gehaald, maar nu blijkt dat ik dat helemaal niet nodig heb, ik had kokosmelk moeten kopen.... haha! Maar goed, nu zit ik met een bakje creme fraiche... wat kna ik daar mee doen? Zonde om weg te gooien, maar ik gebruik het verder nooit Iemand tips?
Tortilla met salsadip en met veel geraspte kaas in de oven. En dan een flinke klodder crem fraiche er over doen! Jammmmiiiiieeeee!!
Ja of door de tomatensoep, heerlijk! Vind creme fraiche sowieso altijd lekker door bijna alles heen haha
Of nog even bewaren en dan een pakje van ik geloof Knorr, kip tandoori halen na het weekend. Daar moet ook altijd creme fraiche in.
Daar dacht ik ook aan! Heb toevallig een zakje liggen in de kast, maar daar staat "melk" op. Zou ik dat ook ( deels) kunnen vervangen? Of wordt t dan heel dik?
Of door een fajitamix voor wraps, of gewoon door een lekker rijstgerecht. Zoveel dingen waar ik wel eens creme fraiche doordoe!
gepofte aardappelen met creme fraiche, beetje peper en zout. daarbij groente en een stukje vlees. Simpel, maar wel lekker.
Beetje ongezond maar zo lekker: Opsnoepen met een flinke bak aardbeien Verder gebruik ik het bij mexicaanse wraps.
heel makkelijk . 4 grote aardappels, 1 broccoli, 2 uien, even laten bakken. Daarna 2 klontjes maggi erbij en water toevoegen tot de groenten bedekt zijn. Koken tot alles gaar is. Creme fraiche toevoegen, paprikapoeder en wat peper, en mixen tot het een egale creme is. Hier zijn ze er dol op! De kleine eet het graag met wat brood wat je erin dept.