veel haar baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marieke109, 6 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke109

22 jul 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heeft jullie baby ook al zo veel haar?
    Mijn dochter is 1 en haar krullen komen al tot halvewegen haar rug. Het groeit zo hart.

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Nee ze heeft nog maar amper haar. Het is nu voorbij de oren en in de nek iets langer, maar nog erg dun en weinig.

Ben een beetje jaloers dat je dochter al zo'n bos heeft ;) kun je al lekker in frutslen

3. marieke109

22 jul 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb haar maar op een hoeslaken gelegd met zijden hoofdeinde, werd gek van de klitten

4. marieke109

22 jul 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze kan al staartjes, vlechten, knotjes heel leuk, moet haar alleen nog leren stil te zitten zodat ik ook andere dingen kan proberen, tegenwoordig zo veel leuke filmpjes op youtube voor vlechten enzo

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Jaloers!!
    Mij dochtertje wordt steeds verward met een jongetje

6. marieke109

22 jul 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij had toen ze 6 maanden was al heel lang haar en toen lag ze in de wagen met een blauw dekentje, toen zei ook iemand tegen mij: Het is toch een meisje? Ik zo ja het is een meisje, zegt ze oh nee omdat ze een blauw dekentje heeft haha zelfs met lang haar en zonder roze denken mensen al dat het een jongen is ;)

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik was vorige week boodschappen aan het doen, een oudere mevrouw zei
    "Wat een knap zoontje heb je!" :(

Hier een foto van die dag

8. Pikapaas

Pikapaas Actief lid

18 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad een knap ventje, jammer dat 'ie helemaal in het roze is:D

Hier hetzelfde hoor, gekleed in een roze jurkje, in de maxicosi een roze hoes en nog vragen of het een jongetje is. (Ja hoor, het is een jongetje, ik hou gewoon van roze jurkjes:cool:)

9. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Hahaha! Ik vind het zo dom steeds.
    Ik reageer er niet eens meer op

10. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden het met onze zoon. Die had tijdens de geboorte al heel veel haar. En over al waar we kwamen kregen we te horen wat een mooi meisje terwijl hij blauwe kleertjes aan het en een blauwe speen.

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb twee dochters met veel haar, de tweede nog meer dan de eerste.

Onze eerste dochter heb ik al wel meerdere malen laten knippen, dus niet zo heel lang. Maar nu zit het op 1 lengte en laten we het lekker groeien. Zal nu tot onderkant schouders zijn denk ik, anders was het vast tot de billen geweest.
    De jongste heeft nu een pony zo lang tot haar bovenlip. Natuurlijk doe ik het opzij, maar het is voor de beeldvorming. Ze is nog geen enkele keer geknipt.

12. Kimbolini

Kimbolini Actief lid

4 jun 2014
    111
    1
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter geboren met veel haar.heeft nu met 7 maanden als een best wel lang staartje in.

13. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft rood haar. Toen hij geboren werd was het ook veel
    Eke keer als er iemand nieuw kwam was de standaard zin eerst
    Zo die heeft een bos haar
    Nu bijna 8 maanden kan ik al naar de kapper
    Doe ik nog lang niet

14. marieke109

22 jul 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd altijd gek van die klitten op het achterhoofdje, was niet grappig om een 1 jarige klitten te moeten uitkammen. En wilde niet zo'n kale schuurplek op het achterhoofdje krijgen. Gelukkig iets voor gevonden. Nu hoef ik nooit te borstelen

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Mijn jongste heeft vanaf haar geboorte al een hele bos haar. Ben erg benieuwd hoe ze eruit ziet als ze 1 is.
    Oudste had dat nl helemaal niet, met 1 jaar had zij een palmboompje op haar hoofd.

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wat is dat dan? Hier ook veel klitten. Ik heb de Tangle Teezer gekocht, super borstel tegen hevige klitten!

17. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Mijn zoontje is nog geen 1 en ook al 4 keer naar de kapper geweest;) Bij een meisje lijkt het me helemaal leuk zo'n lekkere bos want dan kan je helemaal los met staartjes en speldjes haha

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik ben jaloers ... Dochterlief is echter erfelijk belazerd door beide ouders helaas ;) Dat van mij is ontzettend dun en manlief is al niet veel beter. Ze heeft nu net genoeg om een babyspeldje te hebben op haar hoofd (niet omdat het noodzakelijk is, maar puur omdat ik het mooi vind), maar dan moet ze niet teveel daarmee friemelen, want die is zo weer uit.

19. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik wil ook een kind met haar!!

Die van mij wordt bijna 3 en het is nog steeds amper wat... meeeehhhhhh!!

20. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier heeft zl ook best wat haar, en het wordt nu ook wat langer.
    Kan ik al langs een kapper denken jullie?
    Werd dus vorige week ook voor een meisje aangezien, ondanks gewoon jongenskleertjes en stoere jongensspeen ;)

Deel Deze Pagina