dochterlief is net een paar dagen ziek geweest en het gaat nu wat beter. Echter heeft ze nu ineens wat bulten her en der op haar lichaam. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik dacht ook meteen aan muggenbulten. Denk dat dit compleet losstaat van het ziek zijn. Het is momenteel ook echt de tijd van muggen.
We zijn vandaag op pad geweest en het kwam ineens opzetten. Ik dacht ook aan muggenbulten, maar zoveel in een keer? Zitten verspreid over haar lichaam en ook op haar rug en gezicht. Het zou altijd kunnen natuurlijk, maar is niet echt logisch.
Als het geen muggenbulten zijn grote kans dat het netelroos is. Komt dan door een allergische reactie op iets. Mijn dochtertje heeft dit zeer regelmatig. Soms zoals jouw dochter, grote bulten wat meer verspreid. Andere keren veel meer kleinere dichtbij elkaar.
Ik ben vanmiddag ook op pad geweest en bij thuiskomst ontdekte ik 8 muggenbulten, verspreid over m'n lijf. Ik denk dus echt dat t bij jouw dochtertje muggenbulten zijn.
Wat Riverr zegt inderdaad. Ik kan er de laatste dagen op tellen dat we gestoken worden als we ergens heen gaan. Er schijnt echt een muggen plaag te zijn dus heel onlogisch klinkt het niet . En ze zijn ook binnen te vinden.
Bedankt voor alle berichtjes! We hebben toch voor de zelerheid contact gehad met de huisartsenpost. We hebnen alleen voor advies gebeld. Hebben een siroop en koelzalf voorgeschreven gekregen van de assistente, voor de jeuk en vermoedelijk allergische reactie. Wie weet zijn het muggenbulten idd, maar kan ook een allergische reactie zijn volgens de arts. Ze ligt nu lekker te slapen. Ze is best een bikkel haha. Morgen maar even zien hoe het er mee is.
Ziet er uit als muggenbulten. Toevallig vandaag hetzelfde gehad met mijn dochter. Van de ene op de andere dag lijkt ze ze opeens overal te hebben, arm kind. Netelroos ziet er (in ieder geval bij mijn kind) echt anders uit. Helaas heeft zij hier met enige regelmaat mee te maken ivm verschillende allergieën. Dan heb je echt niet her en der een bultje. Het concentreert zich rond een aangedane plek, of de reactie is zo heftig dat je hele lijf echt onder zit. Daarbij zijn netelroos doorgaans geen mooie ronde bultjes zoals bij jouw dochter.
mijn dochter is laatst wakker geworden met 5 muggenbulten op haar gezicht. dus zoveel in 1x kan zeker wel. als ze niet lekker onder de dekens had gelegen hadden ze waarschijnlijk meer verspreid gezeten. denk niet dat een mug er over nadenkt waar ze de steek zal maken
Muggenbulten... sterkte hopelijk niet teveel last van. Mijn zoontje heeft met regelmaat netelroos ziet er heel anders uit.. Niet vergelijkbaar