zonnehoedje/petje voor jongetjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MaryWoods, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een zonnehoedje voor onze zoon Thomas. Nu zie ik veel hoedjes die voor meiden leuk zijn, maar weet iemand hier ook iets leuks voor jongetjes?Ons jochie is nl een echt witte nederlander ;) met blonde haartjes, dus wel belangrijk hem goed te beschermen met dit weer...
    Het leek me handig als er ook zo'n 'flap' aan zit om het nekje te beschermen tegen de zon... En natuurlijk een beetje comfortabel )dat ie hemniet meteen aftrekt... ;)) en van niet te dikke en luchtige stof. Zoals jullie zien, ik ben helemaal niet kritisch ofzo hoor! ;) hihi

Alle tips zijn welkom!

2. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    ik ga met je meelezen, want ik ben ook op zoek naar leuk zonnehoedje voor Sven. Inderdaag al genoeg gezien maar echte meidenhoedjes.

3. Roxx100

Roxx100 Lid

5 mei 2007
    62
    0
    0
    Groningen
    bij de Hennes en Maurits hebben ze echt hele leuke en ook niet duur. Ik vind ze heel goed zitten en van goede stof.
    Ze hebben er petjes en hoedjes.

4. Roxx100

Roxx100 Lid

5 mei 2007
    62
    0
    0
    Groningen
    trouwens die met zo'n flap eraan hebben ze ook bij baby-waltz, ook voor jongens.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb er ook eentje bij hm vandaan, echt een leuke, hij koste volgens mij 5 euro dus das niet erg duur :D

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb er gisteren 1 voor mijn zoontje gekocht bij de Prenatal.
    Zo'n soort safarihoedje, met touwtjes om hem vast te knopen.
    Staat echt geweldig!

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    bij de hema hebben ze ook aardig wat petjes!
    Voor julian heb ik er een van h&m

8. Ik heb er 1 besteld via naampetje.nl; ze zijn niet echt super goedkoop ofzo, maar wel leuk & persoonlijk.

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Leuk he die van naampetje!

Ik heb nu een stoere van de Zeeman, nog geen 2 euro. Als het daarmee goed gaat bestel ik er daar een, vindh et zonde als het binnen is en hetn iet gedragen word

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    en vinden jullie zo'n nekflap nodig of niet?

11. ProudMum

ik niet. ik smeer zijn nek goed in met Ultrasun, gewoon goed bijhouden

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik slaag altijd bij de H&M !

-x-

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb bij prenatal van de week een witte en groene met flap gekocht en ze zijn er ook in het blauw !
    kosten 4 of 5 euro ! wel makkelijk vind ik !

14. odette11

odette11 Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    s'Gravenhage
    Heb een leuk wit hoedje bij Lief! gekocht. Staat met blauwe letters EIGENWIJS op. Niet echt goedkoop, kostte geloof ik 14,95.

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    bij c en a

16. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb bij de hennes een leuke zonnehoed gekocht voor Jesper. Het is zo'n zogenaamde vissreshoed. Op de site van de H&m staat er een maar danmet knoop, Jesper heeft er een zonder knoop. Het staat hem geweldig moet ik zeggen...best stoer! Verder heeft ie ook nog verschillende petjes maar ja zoals je zelf al zegt...in zijn nek schijnt dan nog de zon.

17. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb van de week een gewone pet en een met zo'n flap gekocht bij Prenatal... Ik moet zeggen dat Jelle zijn petjes over het algemeen goed laat zitten. Hij heeft er dan ook al een op sinds zijn geboorte. Eerst was het te koud zonder pet, (omdat hij weinig haar had), en nu verbrand hij levend zonder pet (hij heeft nog steeds weinig haar)... :)

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb bij Jesper idd ook met voorbedachte rade al snel een petje opgezet. Het staat niet alleen leuk maar ik dacht ook "als ik nu al een petje opzet is hij er in de zomer aan gewend en zet hij het niet af" en idd het is zo...hij laat m mooi zitten!

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vichy heeft binnekort een actie!
    Bij een zonnebrand voor kinderen krijg je dan een leuk (vissers)hoedje kado. deze is oranje en als je hem omdraait wit.
    Vind het zelf een erg leuk hoedje en dan heb je meteen 2 vliegen in 1 klap ;)

20. ProudMum

Nou, ik zweer bij Ultrasun zonnebrand!

Deel Deze Pagina