Sjongejonge.....we gaan straks voor poging nummer 3 om een mooie 3D echo van ons meisje te krijgen. Omdat we een GUO hebben gehad ipv een reguliere 20-weken echo, hebben we niks op beeld/dvd staan. Van de oudste 2 hebben we het wel en leek het ons wel leuk om voor onze jongste spruit een pretecho in 3D te laten maken... Maar mevrouw ligt niet alleen in een stuit, maar ook met haar koppie naar mijn rug toe. Tot nu toe hebben we mooie groei-echo's gehad, en haar achterhoofd mogen bewonderen, maar nog geen mooie pasfoto. Gister had ik controle bij de gyn en toen lag ze er prachtig bij, maar ws er geen plaats bij het echo bureau. Dus daar gaan we straks naar toe....voor poging 3! Duimen jullie mee dat ze er nou wel goed voor ligt?
Zo, Die heeft nu al een sterk karakter! Hier net hetzelfde, derde keer lag ze er wel beter bij maar niet geweldig. Heb wel hele mooie foto's van haar billen en achterhoofdje
Wij hebben ook 2 pogingen gedaan met 28 weken maar hij had er zelf geen zin in helaas. Met week 30 een groeiecho en daar lag hij wel goed met zijn hoofdje totdat ze hem op 3D zetten en ook zo zijn hoofd omdraaide
Hahaha, niet te geloven hoe eigenwijs ze nu al zijn. We hebben 1 foto mee gekregen, maar omdat ze bijna met haar neusje tegen mijn buikwand aanlag, was er niet genoeg ruimte om een 3d van haar neusje te maken
Haha onvoorstelbaar eigenlijk hè? Hier met de derde toen ook zo.. Ach, ze moet ook wel een beetje eigenwijs zijn met twee zussen boven zich straks natuurlijk
Nou dat beloofd wat hahaha! Deze hebben we mee gekregen. De meneer van de echo was er niet tevreden over, dus over 3 weken na de controle echo maar weer een poging doen.
Toch nog heel duidelijk de echo! En wat herkenbaar. Mijn dochter had haar armen voor haar hoofdje en draaide daarna naar mijn rug weg. Eigenwijsje