Wat is dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb sinds een aantal dagen last van een drukkend gevoel bij mijn blaas. Ook soms doet het een beetje pijn.
    Ik heb urine ingeleverd bij de HA maar ik heb geen blaasontsteking.
    Nu hebben ze voor de tweede keer een spoortje eiwit gevonden en voor de zekerheid moest ik het naar het ziekenhuis brengen waar ze het op kweek gaan zetten.

Herkend iemand het gevoel? OF is dit de baby die op mijn blaas drukt zodat het een drukkend soms pijnlijk gevoel kan geven?

2. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Hey,
    Ik had hier ook last van, dat kwam omdat de beeb een beetje 'irritant' lag.
    Ze lag al vroeg best diep in mijn buik tegen mijn blaas aan.
    Bij mij voelde het alsof ik al zo lang naar het toilet moest en lang moet ophouden, dat het pijn gaat doen. (als je dan een beetje begrijpt wat ik bedoel)

3. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Ik heb dat ook weleens, dan kan ik ook geen harde druk zetten. Ligt gewoon aan hoe de baby ligt. ;)

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb er ook wel eens last van en inderdaad ook mijn urine naar de dokter gebracht, maar ik had ook geen blaasontsteking. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe de baby ligt. Misschien ligt ie wel op je blaas te trappen en heb je daar last van. Wat betreft het eiwit, dat weet ik niet. even afwachten of ze in het ziekenhuis wat vinden denk ik.

5. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    ik heb ook wel eens eiwitten in mijn urine gehad bij mijn eerste zwangerschap en toen had ik zwangerschapsvergiftiging. Meestal heb je dan wel meer eiwit. Misschien willen ze het zekere voor het onzekere.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het is ook het zekere voor het onzekere ga ik vanuit. Ook omdat het gelukkig zo weinig is.

Ik begrijp precies het gevoel Kbloem. Dat is het ook wel dat gevoel. Geoon heel moeilijk uit te leggen. Maar het kan dat dus heel goed zijn. Gelukkig herkennen meiden het gevoel. Zou de vk morgen kunnen voelen of het gevoel daar daadwerkelijk vandaan komt? (kanze voelen hoe ze ligt of is dat te vroeg?

7. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    De verloskundige vertelde mij alleen dat de beeb wat diep in mijn buik lag, bij mijn pretecho toen ik 28 weken was zei de echoscopiste dat ze tegen mijn blaas aanlag.
    Maar misschien als je het vraagt aan de verloskundige dat zij de ligging d.m.v voelen ook weet.

Deel Deze Pagina