elke dag is er 1 meid.. kom op op naar de 28 wkn.. strekte.. en nog even blijven zitten hoor... is veel makkelijker allemaal in mama's buik
Meid, heel veel sterkte.. En ik hoop natuurlijk ook dat je meisje zo lang mogelijk in je buik mag groeien.. Ik duim mee.. Hou je goed! x
heel veel sterkte sam. hier wordt hard voor jullie geduimd. kleine meid,blijf nog maar lekker in mama's buik zitten.
Normaal hoop je dat iemand snel weer thuis is uit het ziekenhuis, maar in jouw situatie en voor je kleine meid hoop ik dat jullie het nog heel wat weekjes vol zullen houden in het ziekenhuis. Zal voor je duimen!
Heel veel sterkte de komende dagen (hopelijk weken!). Hoe je haaks en blijf positief! Heb vertrouwen in jezelf en je kleine meisje.
Dat was nou precies wat ik dacht! en dat het maar erg lang mag duren voordat je hier komt posten om te zeggen dat ze geboren is! HOU VOL HEH!
Hoi hoi! Ik heb internet op de kamer gevraagd, tot nu toe is alles kalm, ik krijg nog een kuur tractocile tot morgenvroeg en dan gaan ze de baarmoedrhals opnieuw opmeten. Heb al met de neontoloog gesproken en hij heeft me echt gerust gesteld. Ik lig op de MIC en de beste artsen voor zo'n kleintjes zijn hier aanwezig dus ik voel me veilig. Elke dag krijg ik 2 monitors en tot nu toe zijn ze ok.
Cool zeg! Internet in het ziekenhuis Kun je nog een beetje met ons kletsen Fijn dat alles rustig is! Misschien haal je wel 28 weken! Ik blijf voor jou en je meiske duimen!
Nog een paar daagjes en dan zit je op 28! dat was eigenlijk waar je naar toe leefde dus gewoon gaan halen! Ik hoop echt voor jou en haar dat ze nog even kan blijven zitten!
Doe het rustig aan. Misschien haal je zelfs wel 29, 30, 31 of 32 weken. Je hoort heus vaker dat vrouwen een paar weken platliggen in het ziekenhuis en dat het kleintje dan nog binnenblijft!
Oh jeetje zeg, ik hoop echt dat ze nog blijft zitten! Maar je bent in goede handen! Ik duim voor jullie!
Deze morgen was de echo goed, ze blijft goed meegroeien en het vruchtwater is goed en bmh is zoals dinsdag gebleven. Dus de 28 halen we wel. Ze weeg al 1kg 100 gram wat ik ook al heel goed vind! Vanmiddag stoppen ze de tractocile baxter (wegens superduur product) en als mn buik dan niet rustig blijft terug pre par.
Ik hoor net dat mijn collega met haar jongste zoon 9 weken aan de weeënremmers heeft gelegen! Volledige bedrust in het ziekenhuis. Kind is daarna gezond geboren.