Blijf hier ook nog voor je duimen! Fijn dat ze nog steeds binnen zit! Wel minder van de buikpijn, hoop voor je dat snel over is!
Hey meid, Ik begrijp heel goed hoe jij je voelt. Ik ben in het ziekenhuis gemoeten toen ik met 25 weken weeën had en mijn baarmoederhals volledig verstreken was. Moet zeggen dat ik je teleurstelling in de ziekenhuizen begrijp. Ik heb ook toen de weeën weer de kop opstaken anderhalfuur gewacht op een verpleegster. Maar toch wil ik je hier even zeggen dat ik met veel rust tot 38 weken geraakt ben. Heb wel nog in het ziekenhuis gelegen met 34 weken en dan mocht ik zondagmiddag naar huis... Maar diezeldfe dag nog heeft mijn vriend me alweer naar het ziekenhuis gebracht. Met 25 weken en 34 weken heb ik tractocyl gekregen (ken de juiste schrijfwijze niet) En op 35 weken kreeg ik prepar. Heel veel sterkte hoor. Je kan me steeds pb'en als je er wil over praten.
De Tractocil is nu gestopt en als het weer zou beginnen dan is het dus prepar ik ben echt bang voor die pre par want een infuus dat komt nog zwaarder aan dan dat je het in pilletjes neemt. Vandaag krijg ik 2 echo's, eentje van de darmen en eentje van de baarmoederhals, hebben ze me beloofd maarja na gisteren reken ik daar niet meer zo op.
Hoy meid, idd prepar aan het infuus is geen lachertje. Toch niet in het begin. Je kan er misselijk van worden, je hart slaat sneller, je kan gaan trillen, en je krijgt het soms benauwd. Maar ik moet zeggen dat je na een 2 tal dagen went aan de medicijnen en dan gaat je lichaam ook minder hevig reageren. Ik was heel erg bang voor de prepar, maar achteraf was ik heel blij dat ik het toch gekregen heb. Heb dan ook nog de utrogestan pilletjes meegekregen die moest ik gebruiken tot 37 weken. Ik duim voor je dat het goed mag gaan hoor. En ook dat je vandaag je 2 echo's krijgt.
Ja utrogestan neem ik al sinds 18 weken, en prepar heb ik al in pilletjes genomen en ik reageerde er erg hevig op vandaar de schrik... We zullen zien he...
Idd je kan enkel afwachten. Maar intussen ben je de 28 weken voorbij, en dat is wat mijn gyn me zei: "Eens je de 28 weken voorbij bent, dan komt het helemaal goed met je kleine meid." Dus verlies de moed niet, het komt vast voor jou ook goed. En je moet gewoon denken: Elke dag dat ze langer bij jou is, is een dag vooruitgang. Veel sterkte.
Sam, Prepar infuus is idd niet om te lachen, ik moest er enorm veel van overgeven, kon gewoon niks binnenhouden, maar het heeft wel geholpen om m'n meisje in m'n buik te houden en dat is het allerbelangrijkste toch.
super! ik heb ook infuus gehad met prepar, maar ik heb er weinig last van gehad, alleen wat kort van adem en snellere hartslag.
Super! Let op m'n woorden meid: jij haalt de 30 weken en waarschijnlijk nog meer! Ik kan nu niet zo direct op bezoek komen, misschien volgende week een keer, Ana-Lucia wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis voor een reeks onderzoeken, zal zien hoe dat allemaal uitdraait en dan sms ik je wel om af te spreken. Spaar ik ondertussen mijn tijdschriften op om dan mee te brengen? Dan heb je nog iets te lezen.
Hoy meid, Das goed om te lezen. Nu positief blijven denken. Alles komt vast goed. Mij hebben ze bij mijn bevalling zelfs weer wat moeten geven om de weeën op te wekken, zo zie je maar dat het heel snel kan keren...
Geweldig! Ik heb ook sterk het gevoel dat je echt wel over de 30 komt, en zelfs nog meer. Echt, je zult zien... Als Allah het wil..
klink goed sam! ik zal vanavond een kaarsje branden en hoop dat je kleine meid nog een paar weken blijft zitten!
effe inbreken, he loopy hoe is het met je? We gaan nu voor de 30 weken he, weer iets om naar uit te kijken. je doet het goed