hoihoi, ik las je topic en ik wil je veel sterkte en kracht toewensen! als Allah het wilt komt het goed meiss nog ff volhouden! liefss
Hoi meiden, Ik ben enkele dagen weggeweest maar dit omdat ik vrijdag plots van mijn gyn te horen kreeg dat ik naar huis mocht! Alles was nog prima en ze vertrouwde het om naar huis te gaan. Als ik iets verdachts voel moet ik onmiddelijk terugkomen en ondanks dat ik al 3 kuren tractocil gekregen heb ging ze er voor zorgen dat ik nog 1 kuur gratis krijg. Ik ben echt tevreden van mijn gynaecologe, ze leeft zo erg mee. Ondertussen, 29 weken, sinds vandaag kan ze aan mijn ribben en dat is toch wel een pijnlijke zaak. Doordat ze zo erg laag zit kon ze er niet bij, ze is dus gegroeid. Vrijdag woog ze 1 kg 241. Ben ik best tevreden over. Ik moet nog steeds elke week op controle, volgende keer is donderdag middag. Het gaat tot nu toe nog heel goed dus blijven duimen. Ik had nooit verwacht zover te komen! Ben zo blij.
Hey Sam, wat fijn joh dat ze nog lekker binnen zit! 1241 gram is niet heel slecht hoor En dat je naar huis mocht, super! Zal wel weer even wennen zijn he? Bedankt trouwens voor je berichtje op de weblog, erg lief. Ik duim dat ze nog lekker lang blijft zitten!
hey! wat super! fijn dat het goed gaat! je zult wel rust moeten houden neem ik aan? echt doen hoor, dan krijgt je meisje de kans om goed te groeien! door de rust die ik genomen heb toen, woog mijn ventje 2600 gram bij zijn geboorte en dat was voor 34 weken echt goed, volgens de artsen was dit echt te danken aan de rust! mijn duimen blijven draaien! liefs rebbel
wat fijn dat je naarhuis mocht zeg! Lig je toch net even wat anders dan in het z'huis he?! Maar wel goed rust houden he? En op naar de 30 weken!
heee wat goed meid! alle duimpjes, kaarsjes en gedenkjes hebben vast een beetje geholpen! maareh idd rustig aan doen, maar thuis is wel lekkerder hoor! 29 weken alweer toch weer een week erbij, nu op naar de 30 en zo blijven we meetellen...!
Heerlijk zeg in je eigen omgeving. En dat het zo goed gaat super. Ik duim voor nog een paar weekjes erbij.
Goed zeg! Bijna 30 weken! geniet er maar even lekker van dat je thuis bent! dan kan ze nog even lekker groeien!
Ik ben nog steeds thuis hoor Overmorgen op controle. Ik heb vandaag een steunband gekocht voor mijn buik (om onder je kledij te dragen, niet zo'n buikband) en ik moet zeggen dat dit echt zalig is, vooral met een ingedaalde baby kun je die ondersteunig goed gebruiken. Voorlopig gaat alles goed met ons! Dankzij al die duimen denk ik
Jaa, is echt goed he zo'n steunband, ik vond dat ook zo fijn om te dragen. Jullie doen het echt super! Blijven volhouden!
1241 gram bij 29 weken? Wauw..ik wou dat mijn meisje dat ook is bij 29 weken! Afgelopen echo (krijg wekelijks dopplers en 2 wekelijks groeiecho) met 28 weken woog ze 765 gram. Tis ook een kleintje die van mij.. Ik zeg maar zo: GIRLL POWER! Groei meisje, groei!
Met 28 weken woog ze 1 kg. Maar de gyn zei dat ze het ook niet echt betrouwbaar is, het blijft een schatting en je moet rekenen dat ze er dikwijls 10 procent naast zitten. De assistent gynaecoloog keek zo dom toen ik zei dat ze al zoveel woog, hij vind dat ik een kleine buik heb. Maar ik vind mijn buik gigantisch want ervoor was die echt plat plat zonder grammetje vet Maar goed, de buik zegt niks over de grootte van een baby he. Ze groeit mee op schema dus ik ben blij, het zal een kleintje zijn zeiden ze. Ik was nogtans een stevige baby, 2 weken te vroeg en ik woog 3kg600 en 51cm. De papa was ook een stevige baby... Ben benieuwd voor morgen...