Hey meis, vandaag ben je net zo ver als ik was toen ik ging bevallen. Ik hoop dat je meisje nog veeeel langer blijft zitten hoor!
Wat een toeval daar heb ik ook aan gedacht! Deze namiddag gyn. Ik ben al blij met elke dag en gerustgesteld dat als het zou moeten het nu al kan. Hoop dat kleine Ferry het goed doet!
ja bijna die 30 weken alweer gehaald (nog 2 dagen) hihi ik lig straks wel een beetje dubbel als je overtijd gaat lopen ofzo (mag wel he?) zal je zien dat de kleine nu gewoon heel lang blijft zitten.. Had je mijn kaartje trouwens nog gehad? Het was net op de grens of je in het ziekenhuis lag ja of nee (ik heb hem de 15e verstuurd)
Haha ja iedereen zegt mij al, wedden dat je nog de 40 weken haalt? Oooh nee ik heb je kaartje niet meer ontvangen spijtig, mss sturen ze het wel door naar me? Ik ben de 16e naar huis gegaan.
BMH was 1,2. Nog geen reden tot paniek. De longrijping gaan ze nu niet herhalen omdat ze bang zijn om daarmee weer weeƫn op te wekken, baby woog 1kg 400. Ze groeit goed mee. Ik mag nu 2 weken wachten met controle. Tegen dan ben ik bijna 32 weken.
Volgens mij heeft iedere zwangere dat. EN als ze dan geboren zijn, dan gaat de tijd ineens heel snel (cliche maar waar)
Lieve Sam, Ik ben hardstikke blij voor je dat het allemaal wat beter lijkt te gaan! Het lijkt me daarom ook zinnig om je topic te verplaatsen naar 'Zwangerschap'. We gaan ervan uit dat het vanaf nu alleen maar beter kan gaan, toch ? Hopelijk heb je hier geen problemen mee! Ik wil je heel veel succes wensen! Groetjes, Josien
Ik lees dat het al iets beter gaat. Maar toch blijf ik duimen voor jullie, alle duimpjes helpen he! Veel succes meid, en meisje . Dat ze n gezond kindje mag worden..