Hoi Sam... Lees al een tijdje mee en wil je even heel erg veel succes wensen, zwanger zijn is op deze manier niet echt leuk maar vind je toch erg sterk... Hoop voor je dat je beeb nog even lekker blijft zitten maar nu toch alweer 30 weekjes zwanger ...! Liefs Nelleke
wat zul jij je machteloos voelen meid..maar hou vol voor jou en je kindje. laat die vent maar het heen en weer krijgen (makkelijker gezegd dan gedaan..) jij en je kindje zijn nu het belangrijkste! Ik duim voo je!
Wat mooi dat je 30 weken bent meis! Gefeliciteerd. Las dat het er beter uitziet. Hopelijk blijft het zo gaan.
tjemig meid komt net op dit topic terecht en wat een verhaal ben zo blij om te lezen dat je nu 30 wkn bent wat een ongerustheid die langzaam van je schouders glijdt... geweldig op naar die 40 weken en naar een prachtig prinsesje in je armen, tegen je borst ik duim voor je hoor sterkte ik herhaal elke dag mijn mantra 'ik draag een mooi gezond groeiend kindje' heb toch het idee dat het helpt ! dikke knuf
hoihoi, meiss van harte gefeliciteerd! met je 30 weken. als Allah het wilt komt het alleen maar goed. je kunt het! liefss
Ik duim ook voor je mee. Lees al een tijdje mee in je topic en ben blij als er weer staat dat alles nog goed gaat.
super sam,de 30 weken ook gehaald. wat fijn dat je kleine meissie het zo goed doet,en jij natuurlijk ook. op naar de volgend mijlpaal. ik blijf voor jullie duimen.
Ik was benieuwd hoe het nu met jullie gaat. Aangezien je al even niets hebt geschreven... Of ben je stiekem al bevallen?
Hahaha nee ik ben niet stiekem bevallen. Met ons gaat het veel beter, de rust doet z'n werk goed! 3 februari gaan we terug op controle, maar ik heb er een goed gevoel over.