He Sam super zeg! Gewoon al 32 weken... is al tien weken geleden dat je dit topic hebt geopend Alles komt gewoon goed
Hoi, Wij hebben weer 4 dagen ziekenhuis achter de rug. Vrijdag had ik toch weer flinke steken en harde buiken die doortrokken naar mijn rug. Ik heb nogmaals 2 spuiten longrijping gekregen, en 1 kuur tractocile van 48 uur en dit was het laatste wat ze voor me kunnen doen. Dus vanaf nu houden ze de bevalling niet tegen indien ze zich weer aankondigd. Ik ben nu weer thuis en nu is het afwachten he, spannend. De dokter is er gerust over, als ze wil mag ze nu komen, ze is goed voorbereid (2 kuren longrijping). De baby is wel drukker geworden de laatste dagen, ik dacht dat ze minder plaats kregen... De laatste loodjes he...
hopelijk houdt ze het nog even vol daar binnen. Is toch altijd beter een paar daagjes langer he... Nog even vol houden meid en dan heb je je prachtige meisje in je armen!
Heel veel succes met de laatste loodjes... ik hoop voor je dat je meisje nog even lekker blijft zitten maar ik vind dat ze al een hele prestatie heeft geleverd... jij natuurlijk ook Liefs Nelleke
Bijna 33 weken meid, je doet het prima, probeer dat eigenwijsje van jou nog even in je buikje te houden
Ja we doen ons best. Ondertussen zijn we al bekende gezichten in het ziekenhuis en het volledig verplegend personeel is razend benieuwd naar haar :-D Ik heb heel veel te danken aan mijn goede gynaecologe, ik weet nog steeds niet hoe ik haar op een speciale manier bedanken na de geboorte.
Was bij mij ook zo! Kreeg dan ook voorkeursbehandeling eenmaal ze geboren was haha! Gyn bedanken... ik heb hem een goeie fles champagne gegeven! En hij dan op zijn beurt een beertje aan Ana-Lucia haha.
Dat is een goed idee, maar het is wel een vrouw, vraag me af of ze wel champagne drinkt :-D Ja ze is echt goud waard voor me. Ondertussen heb ik ook de hele babyuitzet thuis staan, spannend hoor, ik geloof nog steeds niet dat ze komt