Beta blokker? Waarom? Zeker niet zelf met je medicijnen beginnen rommelen idd! Waarom zou je eigenlijk nog iets nodig hebben naast de prepar? Adalat is eigenlijk geen weeënremmer, maar heeft als bijwerking dat het de weeën remt, het voordeel van Aldalat is dat je er geen hartkloppingen van krijgt. Van Prepar gaat het trouwens ook weg na een tijdje hoor. Zijn het de pilletjes die je nu neemt of een infuus?
Goeiemorgen, Ik heb die beta blokker bij prepar gekregen om die hartkloppingen tegen te gaan. Ik heb het wel enorm, en beven ook. Morgen om 13u gyn dus ik ben benieuwd!
Hee, weer een dagje erbij! Hoop dat de gyn goed nieuws voor je heeft. Zat nog te denken of het misschien nog een optie is om als ondersteuning bijv acupunctuur oid te doen. Heb er zelf niet echt ervaring mee, maar misschien anderen wel?
Je hoort wel eens dat acupunctuur een miskraam in de eerste 12 weken kan tegengaan, maar of het ook werkt tegen een vroeggeboorte? Je acupuncturist zal wel naar jou toe moeten komen; je kunt natuurlijk niet gaan reizen in jouw toestand als het niet strikt nodig is.
Ik vind eigenlijk wel dat ze je volproppen met medicijnen, ik heb al die maanden Prepar genomen maar nooit iets gehad tegen de hartkloppingen, het beven en het overgeven (had ik door de hartkloppingen). Gelukkig ben je alweer een dagje verder! Succes morgen!
Ja ik heb echt een hele apotheek staan maar ik ga morgen echt een degelijke uitleg vragen. Acupunctuur, brr ik denk dat ik dat niet zou durven...
Ze had gebeld dat ik s morgens al mocht komen. Ik moet nog steeds al mijn medicatie nemen, ze zou eerst pre par willen afbouwen en dan pas indocid. Ze zag wel dat ik er niet tevreden mee ben. Door indocid kan er een bloedvat in het hartje van de baby sluiten en als die dicht is heeft ze minder overlevingskansen. Dat vind ik toch een risico hoor, maar ze beweert dat die indocid het krachtigste is tegen mijn harde buiken, beter dan pre par. Babytje ligt met hoofdje naar beneden, dat heb ik gisteren wel gemerkt, mijn onderbuik voelt meer gespannen aan. Verder is ze nog steeds prima in orde en vrolijk aan het dansen hierbinnen. Baarmoederhals was nog steeds 2,6 cm, dus al 3 weken stabiel! Wat ben ik blij. Mijn harde buiken hebben dus niet veel effect meer. Dinsdag mag ik terug gaan en bespreken we opnieuw de medicatie. Een roze wolk is het zeker en vast niet, had nooit gedacht dat ik zo'n moeilijke zwangerschap zou hebben. Ik ben echt jaloers op vrouwen die de 9 maand zonder probleem uitdoen. Jullie kaarsjes hebben geholpen. Nog een tiental weekjes erbij zou ideaal zijn! We blijven sparen he...
Die tiental weekjes erbij zal wel nog lukken hoor! Straks word je nog helemaal nerveus omdat het zolang duurt voor je je meisje in je armen hebt. Althans dat had ik toch, ze hadden me ook verteld dat ik al veel geluk zou hebben als ik de 26 weken zou halen en dan kwamen er nog eens tien bij! Natuurlijk was ik superblij omdat ze met de dag meer kansen kreeg, maar ik was ook wel erg ongeduldig hoor Ben benieuwd of je dinsdag mag beginnen afbouwen. Ik blijf met je meeduimen!
Meid, ik blijf ook voor je duimen. Ik ga zelf wel naar de acupunctuur. Het heeft mij al in verschillende opzichten geholpen. Mijn energie terug krijgen na al het verdriet. Ik was erg onregelmatig ongesteld en dankzij het prikken super regelmatig. Ben ook in 1 poging zwanger geworden. Het is maar wat je wilt geloven natuurlijk. Maar de chinese geneeswijze bestaat niet voor niets eeuwen. Het doet niet zeer en het belangrijkste is dat je volledig ontspannen bent. Ik denk dat je dat ook even nodig hebt. Tijd voor jezelf en ff geen stress. Een aanradertje dus!
Hoi, Mijn buik is de laatste 2 dagen veel rustiger, af en toe een harde buik maar niet meer zoals ervoor. Ik voel me zelf ook al stukken beter. Mijn buik is ook enorm aan het groeien en ik merk ook wel dat de bewegingen van de baby anders beginnen te worden. Denk dat ze minder plaats heeft. Vanmorgen had ze de hik denk ik. Niet erg lang maar ik voelde telkens op dezelfde plaats een soort tikje, heel regelmatig. Ik dacht bij mezelf, oefen maar om te ademen! Ik durf alweer wat positiever te zijn... We komen dichterbij...
Ik heb er idd ook al veel positieve dingen over gehoord. Ik ben alleen bang voor de naaldjes Maar na de zwangerschap ga ik toch zeker eens informeren.
Het kan ook helpen tijdens de zwangerschap. Ik blijf nu gaan, want ik heb weer veel kans op een vroeggeboorte. Baat het niet , dan schaad het niet zeg ik altijd maar
hey meis we slepen je er doorheen he niet vergeten al deze mama's helpen jou en je meissie en die blijft lekker nog even zitten waar ze zit knuffel nathalie
Thx Kirby en Nathalie Vreemd genoeg zijn er niet veel mensen die de angst en de eenzaamheid begrijpen. Plots ben je niet meer functioneel in het dagelijkse leven en ben je min of meer geisoleerd. Bezoek van vrienden moet ik afzeggen want daar krijg ik meer harde buiken van. En soms voel ik me schuldig dat ik klaag omdat ik weet waarvoor ik dit doe...