We zijn terug, baby is ok BMH is volledig weg en heb 2 cm ontsluiting... Volgende week terug controle, als ik volgende week haal tenminste
Poeh,wel spannend dus.......... [-o< dat ze nog een weekje wil blijven zitten! Veel geluk met de laatste loodjes!
Bedenk dat het soms beter is voor de baby als ze uit de baarmoeder is, in plaats van er in blijft. Mijn kindje is prematuur geboren, met 28 weken. hij leek goed te zijn, ik heb hem nog 10 dagen langer mogen dragen als hij wilde komen. Achteraf blijkt dat hij zich niet happy in de buik voelde en er daarom uit wilde. Hij was waarschijnlijk ziek, maar dat kunnen ze (wegens het geven van antibiotica direct na de bevalling) niet meer achterhalen. Hij was wel helemaal opgezet. Ik zou dus zeggen, als het komt, dan komt het, en dat hoeft voor de baby niet altijd negatief uit te pakken. Er is goede zorg voor kinderen die vroeger geboren worden, maar je moet wel optijd op de juiste plek zijn. Gelukkig ben je vroegtijdig onder controle en zo te horen ben je al aardig ver gekomen. Succes meid!
ik denk dat het niet lang meer duurd met nu al 2 cm ben benieuwd spannend hoor dan maar vlug naar het zh he meid misschien ben je daar nu al ik denk aan je
Ja nu begint het toch wel spannend te worden. Vorige week had ik nog 1 cm BMH en nu geen meer en 2cm ontsluiting dus ik vind dat er toch veel is veranderd in 1 weekje tijd... De baby zelf is zeer gelukkig in de buik dus het is niet o dat ze eruit wil. Ze weegt trouwens al 2 kg 280 gram. Volgende week moet ik bij een vervanger gaan want mijn gyn is met verlof, ik hoop dat echt wel dat ik bij mijn eigen gyn kan bevallen na alles :-D
Oh, snap ik helemaal, je bouwt echt wat op met zo'n persoon! Bij de vroeggeboorte van mijn 1e (uiteindelijk spoedkeizersnede) voelde de 1e gyn. die me 2x doorgestuurd heeft naar academisch ziekenhuis als 'mijn grote held' haha... Da's al een heel mooi gewicht voor de kleine meid! Denk aan je...
He Meis, In principe kan je nog wel even lopen met 2 cm hoor! Hopelijk blijft je meisje nog even zitten, maar het is nu al boven verwachting natuurlijk, wat echt geweldig is! Al 33 1/2 week! En ze heeft een prachtig gewicht! Ze heeft het dus niet slecht in je buik!
He meid! super dat ze zo lang is blijven zitten. Hier ook een kindje geboren met 34 weken dus wees gerust alles komt goed als ze nu komt zal ze even in het ziekenhuis moeten blijven (mijn dochter 2 weken) maar het is veel beter dan dat ze bv met 25weken al zou komen! Veel succes!
Geweldig dat je meid het nog zo lang volhoud, misschien blijft ze inderdaad nog even lekker warm bij mama in de buik maar in ieder geval voor straks... veel succes, komt vast goed allemaal...! Liefs Nelleke
je zult nu nog wel slapen denk ik maar was toch even benieuwd hoe het met je gaat of er al wat veranderd is of niet
Volgens mij is er wel het een en ander veranderd...ze reageert altijd dezelfde dag wel op haar topic....
Nee hoor, ik ben nog steeds niet bevallen. Gisteren kwamen ze nieuwe meubels leveren, vandaar dat ik geen internet had gisteren. Ik heb toch vaak pijnlijke steken en veel slijmverlies. Aanstaande dinsdag ga ik opnieuw op controle om te zien of ik niet mee opening heb gekregen. Klopt het dat als je met 5 cm loopt, ze het inleiden?
Meis, Ik heb respect voor je echt waar... Zo knap hoe jullie het samen zolang hebben kunnen rekken! Ik weet dat het ook anders kan... Ik las vandaag pas dit topic, dus heb alles even terug gelezen! Ben blij voor je dat je nu in de veilige zone bent, en dat je kleine meid, de nodige 2kg en beetje weegt! Jij kan er straks lekker van genieten, zo wordt de spannende tijd die je hebt gehad, alsnog beloont... Niks is mooier dan het gevoel mamma te zijn en je kleine in je armen te houden! Het is je gegunt! Succes nog even en wat kracht toegewenst voor de bevalling! You go girl! Liefs Vie...
Dank je wel Vie Ik ben zo dankbaar dat t toch is gelukt om tot hier al te raken, ik heb onder meer jouw verhaal ook gelezen . Werkelijk een nachtmerrie als zoiets je overkomt. Dat was mijn grootste angst, hoe kom je zoiets te boven? Ik zie dat je opnieuw zwanger bent, hoop dat je er van kan genieten.