Duimen jullie mee voor mijn meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam0110, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahara

Sahara Niet meer actief

rust nu maar lekker uit!dat heb je wel verdient en luister naar je lichaam.
    op naar de 35 weken :thumup: als allah het wilt

liefss

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    hoe gaat het nu met je?

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    S nachts vaak harde buiken, maar rond deze termijn zijn ze normaal neem ik aan.
    Mijn lichaam is wel op...
    Het weegt zwaar door en had nooit verwacht dat een zwangerschap zo zwaar kan zijn.
    Ik had graag borstvoeding gegeven maar sinds enkele dagen denk ik dat ik het toch maar niet ga doen, ik wil graag na de bevalling geen uitgeputte mama zijn.
    Ik voel me er ergens wel schuldig om...
    Nu krijg ik toch sterk het gevoel dat ik mss toch nog die 5 weken haal...
    Ik ga zo blij zijn als het voorbij is :) ik ben ook heel erg bang voor de bevalling.

4. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Meid, denk ik helemaal 'normaa' hoor. Er is ook zoveel bij/met je gebeurt de afgelopen weken. Ik denk dat dat nu zijn tol gaat eisen...

Probeer het 'over je heen te laten komen' hoe moeilijk ook. En straks zie je allemaal wel hoe het komt en gaat.

Wij denken aan je!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hee logisch dat jet het zo niet ziet zitten om borstvoeding te geven. Voel je niet schuldig. Als je straks uitgeput bent of gestresst zal de voeding ook minder goed gaan werken dus doe wat jij voelt wat het beste is.
    Ik geloof dat het zwaar is. Doe gewoon heel rustig aan. Het mag want je hebt genoeg doorgemaakt enje bent al erg ver. Nog maar even volhouden! Succes!

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Het komt allemaal goed hoor Sam, ik weet dat het nu zwaar is, maar als je je beebje in je armen hebt is het bijna allemaal vergeten! Ik zou de borstvoeding toch proberen als ik jou was, dan krijg je er later geen spijt van, ik vond het echt niet vermoeiend, ik kon er zo van genieten om eindelijk mijn meisje in mijn armen te houden.

De bevalling zal ook wel vlot verlopen meid...

Gewoon nog even doorzetten, ik weet dat het niet makkelijk is, de laatste week van mijn zwangerschap had ik ook vaak huilbuien omdat ik wou dat ze nu eindelijk werd geboren. Ik had een cerclage, nam al 23 weken weeënremmers, lag ook al 23 weken plat en had 10 weken in het ziekenhuis doorgebracht... wat ik kan meid, kan jij ook!

7. Anina

Anina Actief lid

8 jan 2009
    203
    0
    0
    Sterkte Sam, ik lees dat je even in een dipje zit, Af en toe kijk ik even op je topic , hoe het met je gaat.
    Je bent al zo sterk geweest, nog even volhouden.
    Niet druk maken om de borstvoeding nu, dat ga je gewoon na de bevalling bekijken, wat je dan ook kiest is goed! Je moet dan doen, waar jij je lekker bij voelt, als dat flesvoeding wordt helemaal geen probleem.
    Kop op , doorbijten, het duur niet lang meer!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    wow, je meissie zit nog steeds warm en veilig! komt helemaal goed!
    laten ze je doorlopen tot 40 weken? kan me voorstellen dat, als ze er dan nog inzit, ze je mis. eerder gaan inleiden? je lichaam is nu veel uitgeputter dan bij een "normale" zwangerschap.
    over bv: denk er goed over na en bespreek het met de gyn of eventueel alvast een lactatiedeskundige. Het is jouw beslissing meis!
    Liefss, taliaa

9. Vie

Vie Lid

24 okt 2007
    64
    0
    0
    Ik ben nog steeds héél trots op jullie Sam!
    Kan begrijpen dat je het zat begint te worden, wie had gedacht dat je zover zou komen!?

Nog effetjes en je kan genieten van je kleine voor jou volmaakte princesje! Dat maakt echt alles goed, geloof me!

Nog effetjes meis! Heel sterkte nog even en vanuit hier wat kracht voor je bevalling!

Liefs Viënna...

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Dank u voor jullie lieve woorden.
    Morgen 35 weken... :)
    Ik was van plan om deze week mijn gynaecologe aan te spreken over hoelang ze me laat lopen.
    Ik durf er ook niet zo goed over te praten want ik wil niet ondankbaar overkomen.
    Ik heb het gevoel dat t zo zal overkomen als ik haar zal vragen of ze me kan inleiden als het toch langer als verwacht duurt.
    Ik weet ook niet goed of ze dat wel doen.
    Ik neem aan dat 't vanaf 38 weken wel kan aangezien ze dan ook meestal keizersnedes doen?
    Ben echt benieuwd naar die kleine drama queen hierbinnen :-D

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Is niet ondankbaar hoor! Je moet ook niet vergeten wat je allemaal wel niet voor je kiezen hebt gekregen en wat dat wel niet van je lichaam vergt! Je moet toch ook wel een bepaalde conditie hebben voor de bevalling.

Congrats met je 35 weken! Ok, ik ben een beetje vroeg maar toch :)

12. bouchere

bouchere Niet meer actief

35 weken ,helemaal goed meis!
    gefeliciteerd,je bent een stuk verder dan dat je had kunnen dromen!

groetjes
    diana

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Gefeliciteerd met het behalen van de 35 weken.

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    heb net even dit topic helemaal gelezen (kon niet slapen dus dan moet je wat te doen hebben he)

jemig meis wat heb jij het moeilijk! Maar je doet het zo ontzettend goed, en dat kleine meisje in je ook!

super gefeliciteerd met het behalen van je 35 weken!

En je hebt al het recht om te vragen of de gyn je laat lopen tot 40 weken! Zeker na zon zware zwangerschap!

Over de borstvoeding, kijk dat gewoon aan na je bevalling, die stress om daar nu over na te denken is het niet waard! Je voelt je nu zo, straks voel je je misschien anders.

Heel veel sterkte, zet hem op meid je kan het!

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    :-D Blij te lezen dat het blijkbaar toch niet zo'n vreemde vraag is.
    Morgen komt mijn gynacologe terug uit verlof, ze staat wel helemaal volgeboekt maar zoals gewoonlijk neemt ze me er elke week wel ergens tussen.
    Ik mocht tegen 11u bellen en hopelijk kan ik s avonds nog gaan.
    Ik ben al helemaal zenuwachtig omdat ik nu echt voor de eerste keer mijn "beklag" ga doen en ik ben bang voor haar reactie.
    Deze nacht weer een verschrikkelijke nacht gehad, benauwdheid, rugpijn, maagzuur, piekeren over vanalles en de baby was er ook wakker van en lag de hele tijd de spelen, tegen mijn blaas te duwen, soms lijkt t of haar handje al buiten is :-D best wel pijnlijk allemaal.
    En dan denk ik altijd aan tweelingmama's :) ik acht het niet mogelijk dat er 2 babytjes in mijn buik zouden kunnen, pfff amai hoor, petje af...

Als ik nu al eventjes terugblik op alles dan zie ik er de positieve kanten aan en dat is dat ik geleerd heb hoe broos het leven kan zijn en hoe dankbaar je moet zijn voor dingen die wij mensen als vanzelfsprekend vinden.

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Gefeliciteerd met je 35 weken! Nog heeeel even volhouden...

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey sam
    alweer 35 weken meid
    nog even en dan heb je je kleine meissie!

hoe gaat het nu met je?

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gaat het allemaal nog goed aan die kant? ik hoop het wel!

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja alles nog steeds intact hier.
    Ik kan hopelijk vanavond bij de gyn terecht, mag om 14 u bellen om te zien of ze me erbij kan nemen vandaag.
    Ik heb voor de eerste keer in lange tijd een hele nacht doorgeslapen, heerlijk.
    De baby is ook rustig vandaag, ik denk dat ze wat slaap aan het inhalen is.
    Ik hou jullie up 2 date :)

20. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Mag morgenmiddag langsgaan.
    Nog een dagje wachten...

Deel Deze Pagina