Duimen jullie mee voor mijn meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam0110, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

succes morgen ;)

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Spannend hoor allemaal... ben erg nieuwsgierig dus ben ook elke dag even te vinden op dit forum :) ... :oops: haha

Succes...

Liefs Nelleke

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    :-D ik ben benieuwd of er al meer ontsluiting zal zijn.
    Morgen meer nieuws :)

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Sam veel succes morgen !

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jaaaa, 35 weken! Super zeg!

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ten eerste gefeliciteerd met de 35 grens!
    Ongelooflijk he ;)

En succes bij de gyn morgen, ik kom ook zeker ff spieken dus hopelijk heb je tijd voor een update morgen!

*en ik denk idd dat zulke dingen je doen inzien hoe bijzonder een jong leven is. Het is eigenlijk gewoon een wonder dat het zo vaak goed gaat, een mensenleven is zooo teer.

Ik hoop dat je het nog even volhoud en dan snel je mooie meisje in je armen mag houden en eindelijk kunt gaan genieten. En maak je niet druk over die voeding, dat komt wel goed. BV hoeft ook helemaal niet vermoeiender te zijn hoor, maar is het te zwaar voor jou dan krijgt je meisje gewoon de fles. Elke keuze is goed, maar die hoef je nu nog helemaal niet te maken.
    Veel belangrijker is het dat je nu gewoon je rust neemt, nogmaals sterkte!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Spanend dus weer morgen! succes en hopelijk goed nieuws

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi Sam, wat een lang topic is dit alweer, behoor jij tot de april mamas? ik was ook uitgerekend op 16 april en ik ben met 26 weken opgenomen in het ziekenhuis, en ik herken veel van jouw verhaal. Ik heb ook indocit gehad, maar niet heel erg lang. Ik kreeg adelat, waar ik jou in het begin van het topic over zag schrijven, maar daar is hij dwars doorheen geboren.
    Mijn mannetje is met 27 weken en 6 dagen geboren. met hem gaat het helemaal goed. Hij is nog niet thuis. Jij bent echt al ver gekomen zeg! wauw super goed! ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt, als hij of zij nu geboren wordt dan kan er eigenlijk niets meer mis gaan. (ik heb er een paar van dat aantal weken gezien op de couveuseafdeling) Waarschijnlijk eerst even in de couveuse ter observatie. Veel succes en ik hoop dat je nu wel kan genieten van het laatste, veilige stukje van je zwangerschap.

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja idd een april mama (5 april)
    Die indocid heeft bij mij wel geholpen, maar ik was er wel heel erg bang van.
    Adelat mocht ik niet krijgen omdat ik een lage bloeddruk heb (of zoiets).
    Ik denk wel dat als het babytje echt moet komen het er idd gewoon doorheen geboren word.
    Natuurlijk kun je nooit zeggen dat er niks meer kan misgaan maar als ze nu geboren word, dan is ze toch een redelijke baby.
    Ik heb kleintjes gezien van 26 weken, oh wat pijnlijk om die kleintjes te zien vechten...
    Maar ze zeggen dat de kleinsten vaak de sterkste zijn.
    Ik hoop dat je mannetje gauw thuis is!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goh je gaat echt richting de 37 weken he... ik hoop dat je het haalt en dat je dan niet meer te lang hoeft te wachten.

Ik zou de beslissing voor borst/fles ook pas na de bevalling maken. Het zou jammer zijn als je spijt zou krijgen...

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ben er!

Mijn bloeddruk is hoger dan normaal, de pijn die ik heb is BI en ik heb meer pijn omdat mevrouwtje een sterrekijkertje is.
    Ik heb 3 cm ontsluiting, en volgende week dinsdag mag ik bevallen op voorwaarde dat ik 4 cm heb.
    Ik denk dat ze die voorwaarde gesteld heeft om me een soort van "doel om naar uit te kijken" te geven, maar ze had echt medelijden en ze zag dat ik echt op was.
    10 maart ga ik op consultatie en als jullie me niet terugzien ben ik bezig :D

Ow en ze zei ook dat als ze geen sterrekijkertje was geweest, ik al zou bevallen zijn.

Ben zo blij!

12. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Heej meid, dat is heel mooi nieuws! Wat goed van je gyn. dat ze het zo brengt.
    Voor jou mooi doel voor ogen. Nog even volhouden en hopelijk ook genieten van die kleine meid nog warm in je buik.
    En dan na volgende week: in het echt op je buik. Keep us informed!

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja, wat word 't een lange week :)
    Natuurlijk hoop ik dat de bevalling zich mss voor volgende week spontaan aankondigd...

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hardstikke fijn meid! Nog 1 weekje volhouden. Dat heb je toch maar mooi gedaan!

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Spannend ! Alvast veel succes !

16. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wat spannend zeg!
    En wat hebben jullie twee je best gedaan de afgelopen tijd! Daar mag je erg trots op zijn!
    Succes in je laatste weekje!

17. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jeetje wat spannend, nog maar heel even!

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Spannend meid, ik wens je heel veel succes.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend meid
    nu idd iets om naar uit te kijken
    alvast heel veel succes ;)

20. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Dank je allemaal :)
    Vannacht maar 3 uur geslapen, heel veel voorweeën, vooral te voelen in mijn rug en ik voelde haar echr wel duwen.
    Heb getwijfeld of t zou beginnen maar het is uiteindelijk weer weggegaan, helaas kan ik maar geen slaap vatten.
    Ik voel me zo lastig, ik heb zin om uit mijn lichaam weg te lopen :)

Deel Deze Pagina