Wow, misschien dus volgende week dinsdag/woensdag je meisje al in je armen........ Kan me voorstellen dat je met die voorweeen en de onrust in je lijf niet goed kunt slapen... Word wel erg spannend nu, denk dat 10 maart een hoop mensen in je topic zullen rondhangen
Nou meid, van optellen naar aftellen! Nog even volhouden en dan komt je grote beloning voor al die tijd afzien!
wow je meisje zit nog steeds veilig! een poosje geleden volgde ik je topic maar ik was het even uit het oog verloren. volgende week ligt ze veilig in je armen, wat een geweldig idee moet dat zijn! nog effies volhouden he! je doet het geweldig!
ik vind het echt super dat ze het zolang in je buik heeft volgehouden en jij ook! nog bedankt voor je berichtje op de site meid! lief van je
Meid... succes volgende week, hoop voor je dat het allemaal een beetje vlotjes verloopt zodat je niet te uitgeput bent om van je kleine meid te genieten...! Liefs Nelleke
oooh sam, ik lees net dat je dinsdag wordt ingeleid! Wat een geweldig nieuws! En wat een diva-gedrage van je meisje! Eerst er zelf uit willen komen, veel te vroeg en nu moet ze gehaald worden! Nou daar krijg je nog heel wat mee te stellen! Ik wil jou alvast heel veel succes wensen! Het is even hard werken, maar het is het zo waard! Zet 'em op! En dan lekker genieten van je meisje! Laat je niet gek maken! Ook niet eventueel door je ex!
En Sam, trek je het nog een beetje? Wil je alvast héél succes wensen voor aankomende dinsdag! Zal aan je denken! LIefs Vienna...
Jeetje wat goed allemaal heel veel succes nog de laatste dagen. en dan kun je lekker van je ukkie genieten
Ook van mij veel succes met wachten! Misschien komt ze toch nog eerder Zal voor je duimen dat je een makkelijke bevalling hebt! Dat heb je wel vediend!
Hier nog geen zenuwen voor de bevalling hoor :-D Verlang er zelfs naar... Maar toch blijf ik hopen dat ze alsnog zelf komt in de komende dagen. Ergens heb ik een schuldgevoel dat ze er nu uit "moet". Bedankt voor alle duimen!
Het is bijna zover meid...je laatste weekendje als zwangere dame! en dan is het mama zijn! Voel je niet schuldig! Je hebt het super gedaan! Je zal de bevalling vast net zo super doen! met jouw uithoudingsvermogen en inzet moet dat wel!
Ze moet er toch ook niet uit? Je kan er nog voor kiezen om haar nog even in je buikje te houden... is nog ietsje beter voor haar ook. Maar ik snap wel dat het je zwaar valt hoor, heb het ook meegemaakt.
Ja nog 2 te gaan Ben echt kapot, harde buiken, lage buikpijn,kortademig, rugpijn...ik snap niet dat t zich niet uit zichzelf begeeft daar onderaan. Het is wel genoeg geweest die 36 weken.