hallo ik heb het verhaal ook gevolgt! ik vind het knap en een wonder dat je het zolang hebt kunne volhouden en dat je vandaag je kindje in je armen mag sluiten want dat waren natuurlijk stress volle periodes voor jouw1 nou wens jullie een succes en geniet strakjes van je meid! en rust goed uit erna nou groetjes en nogmaals succes van sabrina
GEFELICITEERD! Je dochter is nu geboren, ben echt heeeel benieuwd hoe ze heet en hoe je je voelt, je hebt het gehaald!
Daar ga uk vanuit vandaag zou ze ingeleid worden, en zoiets doen ze overdag dus ik neem even aan dat het prinsesje er is ( mag graag feliciteren haha)
ja idd zou het sterke prinsesje al in mama dr armen liggen? (als allah het wilt)ooo ik hoop het zo he liefss
Ooooooooohhhhhhhh ik ben zo benieuwd! Ik hoop zo dat je heerlijk aan het genieten bent van je kindje.... Hopelijk krijgen we snel goed nieuws.
Ik ben ook benieuwd. Hopellijk is het allemaal goed gegaan en is ze nu lekker aan het genieten, dat heeft ze wel verdiend.
Oh ok majkuh haha d8 dat je wat gehoord had maar feliciteren is natuurlijk altijd leuk haha hoop ook voor sam dat haar kleine meid er inmiddels is en dat alles natuurlijk goed gaat! Liefs Nelleke