hey meid. 26 weekjes jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. wat fijn dat het nu wat beter gaat. elke dag is er nu 1tje he. ik hoop dat je kleine meissie nog lekker lang blijft zitten. hier duim ik ook voor jullie. liefs tammy77
Ik heb vandaag toch maar lekker alles besteld, mijn bugaboo is besteld, kamertje en maxi cosi. Dat geeft me al wat meer moed
Oh wat fijn dat je de 26 weken hebt gehaald! Toen ik 26 weken was hebben we er ook even bewust bij stil gestaan, en toen bij 28 weken weer. Niet wetende dat we anderhalve week later papa en mama zouden worden
ha meis, met tranen in mijn ogen heb ik je stukjes gelezen, jeetje wat kan iemand veel voor zijn kiezen krijgen zeg! maar 1 pluspuntje.... JE BENT VANDAAG 26 WEKEN YOEHOEEEEEEE hier draaien de duimpjes ook voor jullie! Knuffie
26 weken Sam. Wat ben ik toch blij voor je meis, ongelofelijk blij! Inshallah nog tot 40 weken, of misschien wel 42 weken
Bedankt allemaal! Ik kijk echt uit naar morgen (longrijping). Klein mijlpaaltje toch Ondertussen neem ik nog 1 pre par per dag maar die ene maakt mij zo ziek. Mijn hart doet er soms pijn van en haalt telkens 140 per minuut. Ik ga toch eens vragen of er geen andere weeënremmer bestaat die pre par kan vervangen. Vandaag dus ook de laatste dag indocid (de schadelijke medicatie). Dus de komende 2 (normaal gezien!) dagen ben ik er niet, duim duim duim!
Sam, hou je me per sms op de hoogte hoe het met je gaat? Je hebt m'n nummer he. Veel succes in elk geval in het ziekenhuis. Er bestaat trouwens wel iets vervangend voor prepar, Adalat, het dient eigenlijk voor iets anders maar wordt heel veel gebruikt als weeënremmer omdat je daarvan geen last van je hart hebt.
Ja ik hou je op de hoogte Kirby. Ik zal eens vragen naar die adalat, ik ben bang geworden om die pre par te nemen.
Ik was ook soms heel erg bang, heb zelfs een keer gehad dat m'n arm helemaal verkrampte en ik erge pijn had in m'n hart. Maar 't komt vast allemaal goed hoor!
Hey meis, Ik heb je verhaal gelezen, jeetje wat heb jij veel mee gemaakt zeg! Ik duim voor je.... en hoop dat alles goed zal gaan! 26 weken! Op naar de 27 weken! Ik zal proberen om hier met je mee te lezen! Meis KOP OP! Liefs en een dikke knuffel, ik weet dat je het kunt!
Hoi meiden, Sam heeft gisteren de eerste longrijping gekregen en kreeg daardoor weeën, daarom ligt ze nu aan een baxter met weeënremmers tractocil. Normaal kreeg ze vandaag de tweede spuit longrijping en mocht ze morgen naar huis, maar omdat de gyn ongerust was over de weeën van gisteren mag ze ten vroegste vrijdag naar huis. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Kirby