Hoi ik heb net ook je verhaal gelezen, heel veel succes gewenst en zal ook voor jou en je kindje duimen!
Dank je wel allemaal, morgenvoormiddag naar de gynaecoloog. Ben benieuwd om te zien wat ze hierbinnen uitspookt
Hé meis, Ik ben blij dat je het al weer 27 weken vol houdt. Mogen er nog meer weken volgen. Hoe is het vandaag afgelopen? Knuf, Debora
Mijn baarmoederhals is verkort naar 1,4 in 1 week tijd dus ik moet nu vandaag nog opgenomen worden en mag niet meer naar huis tot ik bevallen ben. De dokter schat het niet lang meer... Dus dames, de volgende keer als ik hier kom zal ze al geboren zijn, blijf duimen Bedankt voor de steun!
Oh bah! Hoop dat ze in het ziekenhuis nog even blijft zitten. Elke dag is er weer 1! Ik zal extra voor je duimen en hopen dat alles goed gaat!
Eigenlijk heb ik helemaal niks te zoeken hier maar werd getrokken door je titel en heb alles gelezen! Wat een moedig en sterk persoon ben je! Kan alleen maar respect hebben voor je meid. Ik wil je héél veel sterkte en suc6 wensen. Uiteraard hoop ik dat we je hier voorlopig niet meer zien omdat je in het ziekenhuis ligt en je prinsesje nog fijn in jou buik aan het groeien is. Liefs!
sjonge zeg, dit is wel heel spannend! fijn dat het kindje nog zo lang is blijven zitten. en ik hoop echt dat je nog een tijdje zwanger zult zijn, zodat je kindje nog even door kan groeien! heel veel sterkte in deze spannende tijd!
Veel sterkte, ik hoop dat ze nog een paar weken blijft zitten. Iedere dag is er één! Doe het rustig aan!
Laat ons duimen dat alles beter wordt als je opgenomen bent.....please kleintje blijf nog even in je mama's buikje zitten [-o< [-o< [-o<
heb je topic vanaf het begin af aan gevolgd, maar nu wil ik toch ook even reageren. blijf nog maar even lekker bij mama meis, het is koud buiten en er ligt sneeuw, bij mama is het lekker warm en knus. en groei je nog even door in de geborgenheid van je mama's lichaam. hou vol,sam en dochter,elke dag gewonnen is er 1! succes en ik duim voor jullie. groetjes diana