Heel veel succes morgen!! Al eens geprobeerd om een mooi lekker appeltaartje te bakken (of iets anders) en op een mooi schaaltje op de salon of eetkamer tafel te zetten, gewoon ter decoratie. Je huis ruikt dan heerlijk en dat heeft blijkbaar een goede invloed op de meeste kijkers .
Ja dat heb ik met een open huis al eens gedaan en toen kwam er niemand En een bezichtiging met de makelaar gaat altijd zo snel dat ik daar niet echt aan heb gedacht. Ze zijn er nu als het goed is spannend dus!
Het was een jong stel die een appartement zoeken om samen te gaan wonen.Ze hebben nog 2 andere appartementen bekeken en gaan er nu over na denken. De makelaar noemde geen negatieve punten ofzo het was puur afwachten. Dus gelukkig niet gelijk een duidelijke nee
nou spannend. Hier zijn tot nu toe ook allemaal kijkers geweest die meer gingen bekijken. De laatsten niet, die hebben alleen ons huis bekeken....
Hier idd ook, jammer vind ik dat want meestal zien ze dan toch iets wat ze leuker/mooier/goedkoper vinden. Dus voor jullie nu wel een goed teken! Ik duim voor jullie!
dank je, ik ben erg benieuwd. Het zou voor ons allemaal goed uitkomen als het nu verkocht werd, zie onderschrift.
Ik zie het hier net zo Al zijn we alweer een jaar bezig Hoop het zo voor je meid laat je het weten als je iets hoort!