wij zijn verleden jaar september verhuisd en we hebben toen internet van orange(daarvoor wannadoo) stoplaten zetten. we hebben eindelijk in januari het stop kunnen laten zetten omdat het hier niet dekte(want ze hadden hier geen wannadoo) maar we betaalde nog wel tot januari! dus we krijgen nog van september tot januari terug ongeveer 146 euro. we zijn nu nog bezig om het terug te krijgen hebben meer mensen hier last van?
Komt me erg bekend voor. Ik ging samen wonen met mijn vriend, en hij had al een wanadoo aansluiting. Een heel gedoe geweest om het op te kunnen zeggen. Uit eindelijk (na 6mnd) gelukt, maar moest ook gewoon door betalen. Na heel wat telefoontjes verder een deel terug kunnen krijgen. Succes
jah nou ja wij zijn al 9a 10 maanden bezig pfffff het schiet niet echt op heb nu weer gebeld en ze zeggen dat ze rond de 20e van juli betalen nou maar ff afwachten!
Ik heb ze op een gegeven moment echt elke dag gebeld. Ze werden echt helemaal ziek van me denk ik. Hoop dat ze zich aan de afspraak houden en het bedrag rond 20 juli storten.
Het is een ellende als je wilt veranderen van provider. Ik heb het al eens eerder meegemaakt met Tiscali en onlangs nog met Planet. Ze doen de grootste moeite om je binnen te halen ... maar als je wilt veranderen van provider omdat je elders een betere aanbieding hebt gekregen ... willen ze je niet laten gaan.